Fashion

Review | Brillaro

Hi iedereen!

Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie. Deze keer een review over een zonnebril. Ik mocht een bril uitzoeken op Brillaro.nl . Vandaag ga ik hem reviewen, en vertel ik jullie ook alles over het bestelproces en hoe lang de verzending heeft geduurd.

IMG_9813

Ik bestelde de bril via Brillaro.nl. Wat fijn is, is dat je zelf een model uit kan kiezen en daarnaast kan je ook nog de kleuren aanpassen en de glazen. Dit vond ik zelf echt een pluspunt, omdat meestal ik de bril net niet de goede kleur glazen vind hebben of net niet het goede kleur montuur. Na de bestelling duurde het wel heel erg lang voor de bril binnen was. Ik bestelde de bril op 7 februari, en hij kwam pas binnen op 13 maart. Zelf vind ik dit best wel lang. Ik snap dat de bril natuurlijk zelf samengesteld is, en dat het daardoor langer kan duren, maar langer dan een maand wachten vind ik echt te lang.

IMG_9818IMG_9819

Toen de bril eindelijk binnen was, was ik wel gelijk heel erg blij. De bril kwam in een mooie koker waar de merknaam in staat gedrukt. De koker voelde gelijk van goede kwaliteit aan, waardoor ik erg benieuwd werd naar de bril zelf. De bril zelf vond ik gelijk heel erg mooi. De kwaliteit is goed, en hij was precies zoals ik hem graag wilde.

IMG_9820IMG_9822

Ik heb gekozen voor een schildpadden print op het montuur. Ik zag dit heel vaak, en vond dit altijd heel erg tof. Ik koos voor donkerbruin met lichtbruin. Normaal kies ik altijd voor zwart, maar ik had eens zin om voor iets anders te gaan. Voor de glazen heb ik gekozen om de kleur over te laten lopen van donker naar licht. Zelf leek mij dit een heel leuk effect, en ik ben ook zo blij dat ik daarvoor gekozen heb. Het geeft de bril net dat extraatje.

IMG_9827

Ik vind, naast dat de bril op zichzelf al mooi is, hem mij ook nog eens heel erg leuk staan. Hij past goed bij de vorm van mijn gezicht, en de kleuren passen precies bij mijn haar en huidskleur. Daarnaast zit de bril ook nog eens enorm fijn!

Ik ben echt heel erg blij met de bril. Ondanks dat ik lang moest wachten voordat hij binnen was, was het wel het wachten waard! Ik kan Brillaro.nl zeker aanraden, want je kan zelf je bril samenstellen en daarnaast krijg je ook nog eens hele goede kwaliteit.

Laat even in de reacties weten wat je van de bril vindt, en of je zelf al ervaring hebt met Brillaro.

Groetjes Yvet

Geef een reactie

