Interieur·Lifestyle

Review | Dekbed-Discounter

Hoi allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een artikel heb geschreven, maar ik ben terug!
Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Nee, deze keer geen make-ap, maar een interieur item! Ik heb namelijk een dekbedovertrek dat ik ga reviewen. Een keer wat anders, maar daarom wel heel erg leuk!

img_9445
Dit is het dekbedovertrek wat ik ga reviewen. Het dekbedovertrek heet in de webshop ‘My Favorite‘ en is van het merk Aneeza. Ik had van dat merk al een dekbedovertrek en die beviel mij heel erg goed. Op dit moment is het dekbedovertrek €6,95. Echt een koopje dus.

img_9446

img_9444

Het dekbedovertrek is heel simpel, wit met grijze en zwarte strepen. Dit zwart-wit thema past erg goed in mijn kamer. Het is rustig, licht en zorgt ervoor dat mijn kamer en mijn bed groter lijken. Op het kussen staat aan de ene kant ‘together’ en op de andere kant ‘is my favorite place to be’. Ik heb een kussen op ‘together’en het andere kussen op ‘is my favorite place to be’ zoals het ook in de webshop van dekbed-discounter staat. Zelf vind ik dit heel erg leuk, ondanks dat het heel simpel is.

De service van de klantenservice is trouwens heel erg goed. Ik had contact met hun opgenomen via de chat, omdat ik hulp nodig had tijdens het bestellen. Ze hielpen heel erg goed en deden er alles aan om mij goed te kunnen helpen. De meeste site’s die een chat hebben, vind ik altijd echt prut. Bij dekbed-discounter ben ik dus echter heel erg enthousiast over de goede hulp via de chat. Nadat de bestelling was geplaatst, werd de bestelling super snel verzonden en ontving ik het zelfs de volgende dag.

img_9449
Het enige wat jammer was, was dat er in een dekbedovertrek wat vlekjes zaten. Zelf vond ik het niet zo erg, maar ik wilde het toch even aan jullie melden. Dekbed-discounter kan hier verder niks aandoen, want waarschijnlijk is het gewoon een productiefoutje. Gelukkig zijn het kleine vlekjes, en waarschijnlijk gaan de vlekjes er ook makkelijk uit.

img_9452
Om mijn bed helemaal af te maken, zet ik altijd wat kussentjes neer. Ik vind het resultaat heel erg leuk, en ben ontzettend blij met het dekbedovertrek. De stof is fijn, schijnt niet door en is stevig. Het maakt mijn kamer helemaal af.

Ik ben heel erg tevreden over dekbed-discounter, en zal hier zeker ook vaker wat gaan bestellen. Momenteel is er op de webshop een actie, namelijk de dolle dekbed dagen. Waardoor er nu flinke kortingen zijn, dus als je jouw bed nog in een nieuw jasje wilt steken kun je nu je slag slaan.

Groetjes Yvet

Een gedachte over “Review | Dekbed-Discounter

Geef een reactie

