Beauty

Review | Too Faced Candlelight Glow

Laatst reviewde ik een setje van Too Faced, die ik in Parijs bij Sephora had gekocht. Het product waar ik eigenlijk al vanaf het begin mee in mijn handen liep, review ik vandaag voor jullie. Namelijk de Candlelight Glow van Too Faced. Ik twijfelde of ik deze highlighter of Albatross zou kopen, maar ben uiteindelijk toch voor de Too Faced highlighter gegaan.

IMG_7565 IMG_7567

Het doosje waar het product in zit is zo mooi. Ik vind het holografische effect heel erg tof. Het ombre effect in het doosje is ook echt leuk gedaan. Ik twijfelde nog een tijdje over de kleur van de highlighter, maar ben uiteindelijk voor warm glow gegaan. Normaal heb ik altijd een neutrale highlighter, maar ik wilde toch eens een highlighter met een warme of koele ondertoon. Aangezien ik een gele, warme ondertoon in mijn huis heb, ben ik voor warm glow gegaan.

IMG_7568 IMG_7571

De verpakking vind ik leuk, maar het had beter gekund. Ik vind de gouden details heel erg mooi, alleen de kleur en lettertype van het woord ‘glow’ vind ik jammer. Hierdoor krijgt het product in mijn opzicht een wat kinderlijk uiterlijk. Maar ach, het gaat uiteindelijk om het product wat in de verpakking zit.

IMG_7574 IMG_7576

Het product bestaat uit twee helften. Een lichte goud gele kant, en een donkere goud oranje kant. Beide kanten hebben een gouden, warme ondertoon in zich. In het product staat een kandelaar geprint. Ik vind het erg leuk dat ze dat hebben gedaan, want het geeft het product net even dat extraatje. Ik vind de kleur in de verpakking er al prachtig uitzien, dus ik was erg benieuwd naar de swatch.

IMG_7579

De highlighter heeft zo’n goede pigmentatie. Ik heb een veegje op mijn arm aangebracht, en dit is wat ervan kwam. De highlighter heeft inderdaad duidelijk een warme, gouden ondertoon. Ik heb hier beide helften samen geswatcht, maar je kunt ook beide helften apart van elkaar gebruiken. Ik zelf gebruik de helften samen. Ik vind de glans die van de highlighter af komt, echt prachtig! Ik ben ontzettend blij dat ik deze highlighter mee naar huis heb genomen.

Zoals ik net al zei, ben ik blij dat ik voor deze highlighter ben gegaan. Deze highlighter is net iets anders, dan mijn andere highlighters. Ik ga dus zeker veel plezier beleven aan dit product. De highlighter kostte €28,- en is onder andere te koop bij Sephora. Kende jij de Candlelight Glow al? 

Liefs Yvet

 

2 gedachten over “Review | Too Faced Candlelight Glow

Geef een reactie

