Beauty

Review | Too Faced Sex & Chocolate

Ik was laatst een dagje in Parijs met mijn vriend, en kon het natuurlijk niet laten om langs de Sephora te gaan. Bij de kassa zag ik op het laatste moment een leuk setje van Too Faced, dus die kon ik niet laten liggen. Vandaag review ik dit setje voor jullie.

IMG_7547 IMG_7548

Het setje heet Sex & Chocolate. In het setje zit de Better Than Sex Mascara en de Chocolate Soleil Bronzer. Bij het Too Faced schap stond ik de hele tijd te kijken naar de bronzer, maar toch nam ik hem niet mee. Bij de kassa zag ik toen dit setje, en dit vond ik perfect om de bronzer te kunnen testen voordat ik een groot verpakking zou aanschaffen.

IMG_7549

Hierboven zie je de twee producten. De mascara zit in een verpakking van 4,8 gram. Hij is erg klein, waardoor hij perfect is om mee te nemen op reis. De bronzer heeft een gewicht van 2,5 gram, maar toch vind ik het in de verpakking er nog best veel uitzien. De mascara zit in dezelfde verpakking als zijn grote broer. De bronzer zit in een andere verpakking dan het werkelijke formaat. De verpakking van de bronzer vind ik erg moeilijk opengaan, maar op zich is dit wel fijn voor als je hem meeneemt op reis. Zo weet je zeker dat de verpakking niet per ongeluk open gaat.

IMG_7555 IMG_7553

Het borsteltje van de mascara vond ik er eerst gek en onhandig uitzien, maar uiteindelijk vind ik hem echt super fijn werken. Het borsteltje is in het midden minder breed dan de uiteindes, waardoor er een ronding in zit. Hierdoor gaat de mascara mooi mee met de natuurlijke ronde vorm van de wimpers. Hij separeert de wimpers mooi, en maakt mijn wimpers voller en langer. Als deze mini op is, ga ik zeker een groot verpakking hiervan aanschaffen. Dit is echt een ontzettend fijne en goede mascara.

IMG_7558 IMG_7559

Op het setje staat medium/deep, waardoor ik eerst dacht dat de bronzer heel erg donker zou zijn. Dit viel echter heel erg mee toen ik de verpakking opende. De bronzer ziet er goed mat uit, en ruikt heel lekker naar chocola. Soms vind ik de geur echter een beetje gek, en vind ik het soms ook wel stinken. Op het gezicht ruik je hier echter niks meer van, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken.

IMG_7561

De bronzer is extreem gepigmenteerd. Op mijn arm komt dat echter totaal niet over. Toen ik de bronzer op mij gezicht aanbracht, schrok ik heel erg. Wow, wat een pigment! Gelukkig is de bronzer makkelijk in te blenden, en zag je uiteindelijk er niks meer van dat ik eerst te veel product had gepakt.

De bronzer vind ik mooi, maar de mascara vind ik het fijnst. De mascara heeft mij heel erg verrast, en daar ben ik blij om. Het setje kostte slechts €11,95. Een mooi prijsje om eens kennis te maken met de producten van Too Faced. Het setje is onder andere te koop bij Sephora, in de schappen bij de kassa. Hebben jullie al eens iets getest van Too Faced?

Liefs Yvet

4 gedachten over “Review | Too Faced Sex & Chocolate

  1. Ziet er echt zeer leuk uit! Heb nog niets van Too Faced gebruikt omdat ik hier nog niet veel over had gehoord, maar dankzij jouw blogberichtje zou ik wel eens eentje willen uittesten 😀

Geef een reactie

