Fashion

Review | Telefoonhoesje GoCustomized.nl

Vandaag heb ik een review artikel voor jullie. Ik review de website GoCustomized.com. Op deze site kan je voor je telefoon een hoesje ontwerpen. Ik heb laatst ook al hoesjes voor mijn telefoon gehaald, maar deze keer kon ik helemaal zelf bepalen hoe hij eruit zou komen te zien. Ik was heel erg enthousiast, dus ik ging gelijk aan de slag!

Allereerst wil ik jullie vertellen dat er verschillende mogelijkheden zijn voor een hoesje. Je kunt er namelijk voor kiezen om het hoesje helemaal rondom te laten bedrukken of alleen op de bovenkant van het hoesje. Het rondom bedrukken had ik nog bij geen een ander bedrijf gezien, dus dit vond ik echt heel erg tof! Vandaar dat ik ook heb gekozen om het hoesje rondom te laten bedrukken.

Bij mijn vriend zit ik altijd op een nexus 5 spelletjes te spelen, alleen die telefoon was nog niet beschermd met een hoesje. Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om een hoesje te ontwerpen voor de nexus 5. De mogelijkheid om een nexus 5 hoesje te ontwerpen had ik ook nog nooit gezien. De webshop is dus erg origineel met het assortiment en wat ze aanbieden!

IMG_7228 IMG_7240

Hierboven is het hoesje te zien! Mijn vriend mocht meebepalen over het ontwerp, omdat de telefoon merendeels bij hem thuis ligt. De kwaliteit van het hoesje verbaasde me, want wat een goede kwaliteit! Ik heb ook wel eens een hoesje bij de Hema ontworpen, maar in vergelijking tot dit hoesje is een hoesje van Hema van slechte kwaliteit. Het hoesje gebruik ik nu ook al een tijdje, en de kleuren zijn nog even mooi als toen ik het hoesje net binnen kreeg.

IMG_7236 IMG_7238

Zoals ik al zei, heb ik ervoor gekozen om het hoesje helemaal rondom te laten bedrukken. Ik vind dit zoveel mooier dan alleen maar de achterkant te bedrukken. Ik vind dit ook zeker een heel groot pluspunt van deze webshop.

Ik ben heel erg blij met het hoesje! De kwaliteit is heel erg goed, en het is leuk dat deze webshop andere opties heeft dan de meeste webshops waar je telefoonhoesjes kunt bestellen. Het hoesje kost €19,95 en is zeker het geld waard. De verzending ging trouwens ook heel snel. Ik had het hoesje voor 16:00 besteld, en had hem de volgende dag in huis. Had jij al eens van GoCustomized.nl gehoord? 

Loves Yvet

2 gedachten over “Review | Telefoonhoesje GoCustomized.nl

Geef een reactie

