Beauty

Review | Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder

Gisteren stond ik in de Kruidvat, en viel mijn oog opeens op een highlighter van Catrice. Hij komt uit de nieuwe collectie, en ik was gelijk enorm enthousiast. Ik heb het over de Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder. In de verpakking zag het product er zo ontzetten mooi uit, dus ik moest en zal hem kopen.

IMG_7107 IMG_7108

De verpakking vind ik er al heel mooi uitzien, en het product nog mooier. In de winkel kon ik de glans al zien, maar in het zonlicht was de glans nog extra goed te zien. Het is een minerale poeder, en voor mij gevoel is hij ook gebakken. Dit denk ik door de vorm van de poeder in de verpakking, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.

IMG_7117 IMG_7115

Toen ik de deksel opendeed en het zonlicht op de poeder scheen, zag ik nog veel beter wat voor prachtige glans het product bevat. Ik werd echt heel blij dat de zon zo mooi scheen, en ik dus ook mooie productfoto’s kon maken. In de poeder zitten enorm veel en kleine glitters. Dit komt doordat het een minerale poeder is. Het product zou er zo eentje van mac kunnen zijn.

IMG_7119

Als eerste de swatch op mijn arm. Een prachtige glans komt er van de poeder af, en het pigment is echt geweldig. Ik heb hier trouwens maar een laagje van de highlighter aangebracht op mijn arm. Ik vind de glans echt prachtig, en kon niet wachten om hem op mijn gezicht aan te brengen.

IMG_7126

De glans is echt prachtig! Deze highlighter is totaal anders dan de highlighter die ik al hem. Hij is opvallender, en haalt de kleur in mijn gezicht mooi op. Ondanks dat ik deze highlighter niet elke dag zou dragen, is hij wel echt prachtig voor in de zomer en voor naar een verjaardag/feest.

Ik ben echt ontzettend blij met deze aankoop. De highlighter is echt een prachtige toevoeging voor mijn stash. Naast dat hij zo ontzettend mooi is, is hij ook nog eens ontzettend budget. Hij kost namelijk €4,95, wat natuurlijk echt geen geld is voor een goede highlighter. Ik weet trouwens niet of dit product al bij elke Kruidvat te koop is, maar bij sommige filialen is hij dus al te verkrijgen.

Hebben jullie al nieuwe producten van Catrice of Essence kunnen scoren? 

Loves Yvet

9 gedachten over “Review | Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder

  1. Ik denk dat ik deze ook maar eens ga aanschaffen! Is hij wat witter of gouder? Ik kan het niet zo goed zien op de foto’s, maar ik hou echt van een highlighter die goed aanwezig is!

Geef een reactie

