Beauty

MAC x Ellie Goulding

Februari begin ik vandaag met mijn mooiste aankoop van januari. Een MAC lipstick uit de Ellie Goulding collectie. Op de website van MAC was de lipstick al een tijdje uitverkocht, en ik had mij er al bij neer gelegd dat ik de lipsticks niet meer zou kunnen bemachtigen. Alleen woensdag is het mij toch gelukt om een van de lipsticks te bemachtigen in de Douglas in Utrecht! Vandaag review ik de lipstick voor jullie!

IMG_7055 IMG_7058

De verpakking is zo ontzettend mooi! Ik kan uren blijven kijken naar de rosé gouden details. Deze lipstick staat prachtig tussen mijn andere lipsticks en kan ik makkelijk herkennen in mijn stash. Daarnaast is het ook de eerste MAC lipstick met een speciale huls die ik koop. Hierdoor voelde deze aankoop toch wel heel erg speciaal.

IMG_7062 IMG_7060

Ik heb zoveel plezier gehad in het fotograferen van deze lipstick. Ik vind de kleur van de lipstick echt prachtig, en in het licht van de middag-zon ziet de lipstick er nog veel mooier uit dan in het licht van de Douglas. Ik nam de lipstick in de kleur ‘Without your love’. Dit was de enige kleur die ze nog hadden, maar zelfs als ze de andere kleur ook nog hadden was ik voor deze kleur gegaan. Ik vind het een heel leuk detail dat het logo die op de huls staat, ook weer terug komt in de lipstick zelf.

Lips

De foto van de swatch op mijn arm was ontzettend geel uitgeslagen, dus die heb ik maar weg gedaan. De volgende keer ga ik wat meer spelen met de witbalans om ervoor te zorgen dat ik de volgende keer wel de swatch op mijn arm kan laten zien. De kleur van de lipstick is heel erg draagbaar. Het is een lief roze kleurtje, met een koraal ondertoon. De ondertoon lijkt een beetje op die van Flamingo, maar door de cremesheen finish komt de ondertoon heel anders tot zijn recht. Deze lipstick is net iets draagbaar dan Flamingo. Ik vind de kleur echt prachtig en ben heel erg blij dat ik dit pareltje heb kunnen bemachtigen.

IMG_7085

Full Face met de lipstick. En oh, wat zien we op de achtergrond? Het bewijs dat ik maar eens mijn bed op moet gaan maken, haha! Zoals je kan zien, is de lipstick in dit licht heel erg natuurlijk. Hij geeft mijn lippen net dat extra glansje, en is daarom echt een ‘my lips but better’ kleur!

In de Douglas van Utrecht hadden ze van de week deze lipstick nog, dus als jij ook deze lipstick nog wilt is het zeker aan te raden om even langs de winkel te gaan. De lipstick is wel iets duurder dan de andere lipsticks van MAC, namelijk €21,50.

Hebben jullie iets kunnen bemachtigen uit de Ellie Goulding collectie?

Loves Yvet

8 gedachten over “MAC x Ellie Goulding

  1. Dit is inderdaad een kleurtje dat je gewoon echt veel kunt dragen, niet té, maar gewoon precies goed. Erg mooi kleurtje dus! Hopelijk heb je er veel plezier van (al denk ik dat dat wel moet lukken 😉 )! Xoxo

Geef een reactie

