Fashion

Telefoonhoesjes van hoesjes-outlet

Hoi iedereen! Vandaag heb ik een review voor jullie van de webshop: www.hoesjes-outlet.nl. Ik heb telefoonhoesjes uit mogen zoeken, en zal vandaag mijn ervaring met dit bedrijf vertellen.

IMG_7026

Ik heb hoesjes voor de iPhone 5S uitgezocht, want ik had nodig wat nieuwe hoesjes nodig. Ik koos voor een wat duurder hoesje en eentje die net wat goedkoper is. Het ene hoesje is zwart, en de andere is transparant. Ik was erg benieuwd naar de kwaliteit van beide hoesjes.

IMG_7027 IMG_7028

Het eerste hoesje wat ik ga bespreken, is de zwarte. Het zwarte hoesje staat op de website onder de naam walletcase leer, maar of het echt leer is dat weet ik niet. Het hoesje is wel stevig, en het is inderdaad een soort portemonnee. De binnenkant is voorzien van een zwart stofje, en de buitenkant is van (imitatie)leer. Het hoesje ziet er van goede kwaliteit uit. Toch vind ik het portemonnee gedeelte net iets te dik, waardoor ik denk dat ik het hoesje na een tijdje irritant ga vinden. Toch is het wel een handig hoesje voor als je een dagje gaat winkelen. Walletcase leer iPhone 5/5s Zwart kost €21,99.

IMG_7031 IMG_7030

Het transparante hoesje is echt mijn favoriet. Het hoesje heeft een goede bumper, waardoor bij vallen en stoten mijn beeldscherm altijd extra goed beschermd is. Het hoesje sluit mooi aan op mijn telefoon, en voelt fijn aan als je hem in de hand hebt. Daarnaast is het hoesje voorzien van duststoppers. Het stof kan hierdoor niet in de open gaten van je telefoon komen. De duststopper zijn te zien op de foto’s. Ik zelf vind dit echt heel erg handig, en heb dit ook nog nooit eerder gezien.

IMG_7032

Daarnaast is het transparante hoesje aan de onderkant voorzien van een glitterrandje. Ik vind dit echt een ontzettend leuk detail, en geeft het hoesje net even dat ene extraatje. Comfycase Bright iPhone 5/5s transparant kost €9,99.

Ik ben heel erg tevreden over mijn ervaring met http://www.hoesjes-outlet.nl. Vooral het tweede hoesje ga ik heel erg veel gebruiken. Of ik nog een keer wat zou bestellen bij hoesjes-outlet? Ja, zeker. Naast de goede kwaliteit hoesjes, is de verzending ook nog eens snel.

Hebben jullie ervaring met hoesjes-outlet?

Loves Yvet

 

5 gedachten over “Telefoonhoesjes van hoesjes-outlet

  1. Wauw, ik wil graag een doorzichtig hoesje maar vind dat dan ergens ook wel weer saai. Dit soort hoesjes met alleen een glitter randje had ik nooit gezien en vind m erg leuk!

Geef een reactie

