Beauty

Urban Decay Naked Flushed

Hoi iedereen! Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie, namelijk van het Urban Decay Naked Flushed. Ik kocht dit mooie product in Oberhausen bij Galeria Kaufhaus. Alweer een tijdje geleden dus, maar hierdoor heb ik hem wel extra goed voor jullie kunnen testen.

IMG_6975

IMG_6980

De verpakking vind ik er erg mooi uit zien. Heel simpel, maar door het rosé goud ook heel chic. Ik hou heel erg van zulke verpakkingen, dus hier werd ik heel erg blij van. In de winkel heb ik ongeveer 15 minuten getwijfeld over welke kleur in zou kopen. Uiteindelijk ging mijn voorkeur naar de kleur streak. De highlighter zag er zo ongelofelijk mooi uit, en ook de kleur van de blush sprak mij erg aan.

IMG_6987

Hierboven zie je de kleuren in de verpakking. Zoals je kan zien past de highlighter heel goed bij de blush. De bronzer vind ik ook erg mooi, ondanks dat er een kleine shimmer in zit. Gelukkig valt de shimmer niet zo erg op, dus kan je nog prima shapen met deze kleur. In de verpakking ziet de glans van de highlighter er al prachtig uit, dus ik kon niet wachten om de kleuren te gaan swatchen.

IMG_6997

Wauw! De highlighter is zo ontzettend mooi! Daarnaast is de blush super goed pigment, en valt de shimmer in de bronzer uiteindelijk erg mee. Ik ben het meest blij met de highlighter, want de glans die er vanaf komt is echt geweldig! Ik draag de highlighter en bronzer elke dag samen, en vind de combinatie echt heel mooi. De blush gebruik ik alleen voor naar speciale gelegenheden, omdat ik hem iets te heftig vind voor overdag.

Ik ben echt super blij dat ik dit mooie product heb aangeschaft, en ga hier zeker nog veel plezier aan beleven! Het Urban Decay Flushed palette is o.a te koop bij Galeria Kaufhaus, en kost €33,-.

Loves Yvet

 

7 gedachten over “Urban Decay Naked Flushed

Geef een reactie

