Geen categorie

Hello December

Vandaag eindelijk weer een blogpost! Ik ga jullie vertellen waar ik naar uitkijk in de maand december. Zelf vind ik december de leukste maand van het jaar, dus genieten dat doe ik zeker!

Kerstmarkt in Oberhausen

Vandaag zei ik tegen mijn vriend dat ik wel heel erg graag naar de kerstmarkt in Oberhausen wil. Naast dat de kerstmarkt heel gezellig is, zit er vlakbij ook een enorme shoppingmall: Centro. Ik was hier al een keertje geweest, en werd gelijk verliefd op alle leuke winkels die ze daar hebben. Ik weet ook nooit zo goed wat voor cadeautjes ik moet kopen voor mijn opa en oma’s, en kerstcadeautjes die echt van de kerstmarkt komen lijkt mij wel een leuk idee. Dus zo gezegd zo gedaan, en nu gaan we (als het goed is) zaterdag naar Oberhausen met Gebotours.

csm_06_aa5721b48e

Kerst vieren met de familie

Ik ben gek op kerst, lampjes, eten en knusheid, dus daarom wil ik zeker met mijn familie kerst vieren. Voor mijn opa, oma’s, vader, moeder en vriendje koop ik cadeautjes, maar voor de rest eten we alleen gezellig met kerst. Het maakt mij ook niet zoveel uit wat we doen met kerst, als we maar gezellig samen zijn.

kerstdiner

Sneeuw

Ik hoop zo op sneeuw dit jaar. Ondanks dat sommige mensen uit het land al sneeuw hebben gezien, wil ik dat ook wel heel graag. Wel het liefst echt in de vakantie en op kerst, maar sneeuw heeft gewoon iets magisch.

Oud & Nieuw

Daarnaast begint er ook weer een nieuw jaar, en dat moet gevierd worden. Hoe en met wie ik dit jaar oud & nieuw ga vieren weet ik nog niet, maar zeker is dat ik het ga vieren. Ik steek zelf geen vuurwerk af, maar vind het wel ontzettend leuk om naar te kijken. Oh, en ik vind het leuk dat er dan door middel van de top 2000 naar het einde van het jaar wordt gewerkt!

oud-en-nieuw-feest-Grote-Markt-Groningen

Wat zijn jullie plannen voor december?

Loves Yvet

2 gedachten over “Hello December

Geef een reactie

