Video

Video | Cover Finding Neverland

Hoi iedereen! Vandaag heb ik weer eens een video voor jullie. Ondanks dat ik het ontzettend spannend vind, heeft mijn vriend mij toch weten over te halen om de cover online te zetten. Zoals je in de titel kan lezen, heb ik een cover gemaakt van Finding Neverland. Mijn vriend (Elwin) heeft het liedje op de gitaar gespeeld.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs Yvet

8 gedachten over “Video | Cover Finding Neverland

  1. Heb je zangles gevolgd?
    Indien niet het geval is heb je een mooie natuurlijke zangstem, hier en daar een stroeve noot maar dat vervaagt door het hele geheel!
    Zeer moedig om dit online te zetten, ik zelf zou het nooit gedaan hebben want ik kan niet zingen :p maar als ik een stem had zoals jij dan zou ik toch ook wel eens iets online smijten šŸ™‚
    Zolang je er maar plezier in hebt!

Geef een reactie

