Beauty·Parfum

Parfum Review | Ari by Ariana Grande

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie, en niet zomaar een review. Ik review namelijk voor het eerst een parfum, namelijk Ari by Ariana Grande. Ik ben al lange tijd fan van haar, en toen ik deze geur rook in de winkel was ik verkocht. In de winkel hadden ze het parfum niet meer, maar online was hij nog wel op voorraad.

IMG_6944 IMG_6947

De verpakking is heel schattig en past erg goed bij het imago van Ariana. Het goud laat de verpakking net iets stoerder ogen, en ook wel chic. Het lieve paarse kleurtje vind ik ook echt heel erg leuk, omdat je dat niet zo vaak ziet bij een parfum. Het is ook leuk dat er foto’s van Ariana op de verpakking staan, waardoor het parfum nog persoonlijker wordt.

IMG_6951 IMG_6954

Het flacon vind ik ook echt heel erg schattig. Het zachte bolletje wat aan het flacon zit, is een erg leuk detail. Naast dat het bolletje ongelofelijk schattig eruit ziet aan het flacon, kan je hem ook als sleutelhanger gebruiken. De rosé gouden details passen mooi bij de kleur van het parfum. In het randje onder de dop, staat Ariana’s naam gegraveerd. Dit ziet er wederom heel chic uit, en vind ik ook wel echt van toegevoegde waarde. De hoeken in het flacon vind ik ook erg mooi en opvallend, waardoor je ernaar wilt blijven kijken.

IMG_6958

Dan nu de geur! De geurnoten van dit parfum zijn als volgt: peer, roze grapefruit, framboos, musket, rozen, vanille orchidee, marshmallow, muskus, blonde houtsoorten. Het is een fruitige, zoete geur. Het is een geur waar je wel echt van moet houden. De geur is heel zoet en ruik je daarom de hele dag door. De geur ruik ik na een dagje school nog goed, en daarom heb je ook niet zoveel nodig. Met een spuitje ben je voorzien van een lekkere geur voor de rest van de dag.

Ik heb trouwens de 30 ml variant, en draag het parfum sinds ik hem heb elke dag. Het is zeker de moeite waard om deze geur te gaan ruiken, maar zoals ik al zei moet je wel van de geur houden. De 30 ml variant kost €29,95, en dat vind ik zeker meevallen voor een parfum van een artiest. Het parfum heb ik bij Douglas besteld, en werd de volgende dag bezorgd. Van wat voor soort geuren hou jij? 

Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden. Laat het mij even weten als ik dit vaker moet doen!

Liefs Yvet

Foto’s zijn gemaakt met de Canon EOS 100D + EF-S 18-55 IS STM. 

6 gedachten over “Parfum Review | Ari by Ariana Grande

  1. Wah toeval bestaat niet, heb echt vandaag ook Ari in de spotlight 😛 Pas laatst ontdekt dat ze ook een parfum had – de zoetigheid is niet geheel mijn ding (geef mij maar meer houtnoten) maar het flesjes zou wel heel mooi staan in een boudoire.

Geef een reactie

