Lifestyle

Elke stad heeft wel iets

Hoi iedereen,

In de herfstvakantie heb ik veel in de trein gezeten om naar verschillende steden te gaan voor mijn profielwerkstuk. Doordat mijn vriend een studenten-ov heeft en ik heel veel meereiskaartjes had geregeld, konden we gratis reizen. We zijn naar Utrecht, Amersfoort, Eindhoven en Maastricht geweest. Daarnaast ben ik gisteren nog naar Almere geweest met mijn oma.

Ondanks dat ik altijd zeg dat ik Nederland niks vind, moet ik zeggen dat ik toch steeds verrast word. Zo kwam ik bijvoorbeeld in Amersfoort en dacht ik dat het een dorp was. Toch hadden ze echt een heel leuk winkelcentrum, zelfs leuker dan bij mij in Lelystad. Ook kan ik heel erg genieten van de natuur ik Brabant en Limburg, want het lijkt soms wel net op het buitenland. In Utrecht zag ik dat Amsterdam echt niet de enige stad is die veel te druk is. Ondanks dat ik ook een keer op een koopavond in Utrecht ben geweest en er toen juist een lekker relaxed sfeertje hing.

Netherlands, Utrecht (city), Oude Gracht

Door het treinen ben ik in gaan zien dat elke stad of dorp wel iets heeft. Ondanks dat dat vaak niet door hebben. Zo praat iedereen altijd heel negatief over mijn stad, maar hebben we wel een heel gezellig theater (ondanks dat hij er van de buitenkant wat apart uitziet). Wat vind jij typisch iets van jouw stad of dorp?

Liefs Yvet

5 gedachten over “Elke stad heeft wel iets

  1. Leuk artikel! Ik heb je genomineerd voor de Sisterhood Award (je moet maar eens een kijkje nemen op mijn blog voor het artikel). Hopelijk doe je mee!

    Veel liefs,
    Lien xxx

  2. Je hebt een leuke aangename blog om te lezen! Zulke artikelen als deze vind ik top! πŸ™‚ Ik volg je vanaf nu. Ik ben een startende blog en vroeg me af of je ook even mijn blog kon bekijken? πŸ™‚

Geef een reactie

