Lifestyle

Long time no see

Hoi iedereen! Het is alweer een tijdje geleden dat ik mij hier heb laten zien. De reden daarvoor is omdat ik nu in mijn examenjaar zit, en ik niet zo goed weet hoe ik alles moet plannen. Ik ben momenteel druk bezig met onder andere mijn profielwerkstuk, en wil dit echt goed maken en afsluiten. Ik heb namelijk al heel lang een idee in mijn hoofd, en dit ga ik nu gebruiken als onderwerp voor mijn profielwerkstuk. Ik vertel hier later waarschijnlijk meer over.

Naast dat ik niet zo goed weet hoe ik alles moet plannen, voel ik mij de laatste tijd ook alles behalve goed. Eerst had ik gewoon een griepje, later veranderde dat in een ontsteking aan mijn bijholtes en toen veranderde dat weer in een slijmvliesontsteking. Ik heb hier nog steeds last van, en moet daarom erg op mijn gezondheid letten. Aangezien ik dus 24/7 aan het opletten ben of ik niet te dicht bij iemand in de buurt kom, raak ik nogal vermoeid. Zelfs wanneer ik 9 uur per nacht slaap (zelfs doordeweeks), helpt het niet om de vermoeidheid overdag weg te krijgen. Hopelijk trekt dit weg als ik eenmaal helemaal beter ben!

Ik heb dus echt een flinke tijd niet geblogd, en ik kan jullie nu ook nog even niks beloven. Ik denk dat ik even geen uploadschema meer ga hanteren, maar gewoon af en toe eens een artikeltje plaats. Ook wil ik meer de lifestyle-kant opgaan, omdat ik zelf die artikelen het leukst vind om te maken/lezen. Als jullie nog leuke ideetjes hebben, laat het me maar weten!

Hopelijk tot snel!

2 gedachten over “Long time no see

Geef een reactie

