Geen categorie

Zomervakantie planning

Mijn toetsweek is weer voorbij en de zomervakantie komt in zicht. Nog een weekje school en dan kan ik 7 weken niks doen. Toch heb ik toch al wat dingen op de planning staan, en deze dingen ga ik vandaag met jullie delen!

tumblr_nqb7eeZ8oy1rc5v2so1_1280

Oostenrijk. Ik ga samen met mijn ouders, oma en vriend twee weekjes naar Oostenrijk. Ik kijk hier ontzettend naar uit, vooral omdat het de eerste keer is dat ik met mijn vriend op vakantie ga! Ik vind Oostenrijk een heerlijk land om te zijn. We hebben nog niet echt een planning, maar we zien wel wat we allemaal gaan doen!

Ijsjes eten. Erg lekker en helemaal zomers, ijsjes! Vorige zomer is het er een beetje bij in geschoten, dus dan moet ik het dit jaar maar gaan inhalen. De laatste tijd vind ik aardbeienijs heel erg lekker. Ook aparte smaakjes probeer ik graag, zo heb ik laatst Bueno ijs geproefd!

tumblr_nq5r9132IG1tkufppo1_1280

Twee of drie daagjes naar Londen? Dit plan is nog niet zeker, maar het zou wel heel erg leuk zijn. Mijn vriend en ik zitten eraan te denken om ook nog met zijn tweetjes ergens heen te gaan, en Londen krijgt onze voorkeur. We weten het nog niet zeker, maar we zien het wel. Londen is gewoon echt een geweldige stad, vooral de gebouwen vind ik er prachtig. Het zou erg leuk zijn als dit plan doorgaat, al is het niet deze vakantie dan maar een andere keer!

Mijn verjaardag vieren. Ik word deze zomer eindelijk 18 en dat wil ik natuurlijk wel vieren. Ik vier het altijd met familie, en daarnaast nog een keertje met vriendinnen. Wat ik wil gaan doen, weet ik nog niet. Ik ga nog wel even wat inspiratie zoeken op internet!

tumblr_nqb7iptsfI1ruvp44o1_1280

Dagje strand. Ik hou niet echt van het strand, behalve die in Cattolica (Italië). Toch wil ik graag een dagje naar het strand. Het maakt niet uit waar, als het maar met gezellige mensen is!

Op school werken. Mijn school heeft onder andere mij gevraagd of ik wil helpen met het innemen van de werkboeken. Sinds dit jaar zijn de werkboeken van school en ze hadden mensen nodig om ze in te nemen. Ik verdien er lekker mee, en doe het samen met mijn vriendin! We gaan woensdag en (misschien) donderdag helpen!

Dit is mijn planning tot nu toe. Ik heb aan de ene kant heel erg veel zin in de zomervakantie, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik haha! Wat staat er op jouw planning? 

Loves Yvet
(Ps. De spotify playlist ‘Beachy Weekend’ laat je alvast een beetje de vakantiestemming voelen!)

5 gedachten over “Zomervakantie planning

Geef een reactie

