TAG

TMI Tag

Vandaag heb ik een tag voor jullie, namelijk de too much information tag! Zelf vind ik deze tag altijd heel erg leuk om te lezen, dus hopelijk vinden jullie dat ook! Laten we maar snel beginnen.

1. Wat draag je?
Een zwarte skinny, een t-shirtje en een licht grijs vest.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Jazeker!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja, maar het verhaal vertel ik liever niet.

4. Hoelang ben je?
1.73

5. Hoeveel weeg je?
52,5

6. Heb je tattoo’s?
Nee

7. Heb je piercings?
Nee

8. OTP?
Uhm wat?

tumblr_n776inxJAO1s0b9i1o1_1280

9. Wat is je favoriete fictieve tv koppel? 
Ik heb er eigenlijk geen

10. Wat is je favoriete serie?
Wederom geen, haha

11. Wat is je favoriete band?
Red Hot Chili Peppers

12. Wat mis je?
Een blauwe lucht en een zonnetje zouden op dit moment best wel te voorschijn mogen komen

13. Wat is je favoriete liedje?
Ik heb niet een favoriet liedje, maar op dit moment vind ik het nieuwe liedje van Armin van Buuren heel erg leuk!

14. Hoe oud ben je?
17, bijna 18 (:

15. Wat is je sterrenbeeld?
Kreeft

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek ik een partner
Humor

17. Wat is je favoriete quote?
You must be the change you want to see in the world

tumblr_mzg4x5h7Xf1s0yyt9o1_500

18. Wat is je favoriete acteur?
Ik heb er eigenlijk twee, namelijke Tom Cruise en Brad Pitt

19. Wat is je favoriete kleur?
Blauw

20. Harde muziek of zachte muziek?
Ligt eraan hoe ik me voel

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn bed

22. Hoe lang douche je?
Tussen de 10 en 20 minuten

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Meestal 20 tot 30 minuten

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee, nog nooit. Het liefst wil ik dat ook zo houden!

25. Wat is een turn-on?
Een mooie lach

tumblr_ncmmkegVzp1r9ibeko1_1280

26. Wat vind je een afknapper?
Als een jongen overdreven stoer doet of als hij onfris ruikt.

27. Wat is de reden waarom je een youtube kanaal/blog bent gestart? 
Eigenlijk uit frustratie. Vorig jaar heb ik heel hard gewerkt voor school, maar toch bleef ik zitten. Op een gegeven moment wilde ik tussen alle frustratie door even lekker ontspannen. Voor mij is ontspannen gewoon lekker schrijven over iets wat ik leuk vind (:

28. Heb je angsten?
Ik kan me er op dit moment geen een bedenken..

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Toen de hamster van mijn vriend dood ging. Ik was echt gek op dat beestje

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Gisteren, tegen mijn vriend!

31. Wat is de betekenis achter de naam van je youtube kanaal/blog?
Leisure betekent vrije tijd, en ik hou van vrije tijd. Gewoon lekker dingen voor mezelf doen. Vandaar dat ik op deze naam kwam

32. Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?
Paaz van Myrthe van der Meer. Zeker een aanrader!

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Geen, haha

tumblr_njgnv42LIf1u9le1yo1_1280
34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Chantal (:

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Vriendinnen

36. Wat is je favoriete eten?
Ik heb niet echt favoriet eten, want ik vind gewoon heel veel dingen lekker. Hangt er gewoon vanaf waar ik zin in heb

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Noorwegen

38. De laatste plek waar je was?
Mijn kamer

39. Heb je een crush?
Jep

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteravond

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren, maar vast ergens een keer op school

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Sinaasappel , damn I love that taste!

43. Welke instrumenten speel je?
Blokfluit haha

large
44. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn zilveren ketting met een paarse edelsteen eraan

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Voetbal

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
King for a day van Teske (:

47. Wat is je favoriete openingszin?
Ik hou niet van regen, maar wel van spetters. Okee, nee grapje!

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ja, tuurlijk! *kuch, kuch*

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Gistermiddag, samen met mijn vriend!

50. Wie geef je de tag door?
Aimée van Blamethelittlestuff

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Loves Yvet

 

6 gedachten over “TMI Tag

Geef een reactie

