Opgemaakt

Opgemaakt Mei 2015

Vandaag heb ik mijn eerste opgemaakt artikel voor jullie. Deze maand heb ik voor het eerst alles op gespaard, en soms was dat nog best wel lastig. Zo heb ik per ongeluk een lege shampoo weggegooid. Het was trouwens een anti-roosshampoo van head & shoulders. Helaas staat die dus even niet tussen mijn opgemaakt foto’s, maar toch heb ik de rest wel nog!

DSC_5996
Dit zijn de vijf dingen die ik heb opgemaakt in de maand mei. Ik ga zo nu een voor een met jullie bespreken!

DSC_5998
Als eerste twee producten van the bodyshop. Ik hou echt heel erg van de tea tree collectie en stiekem heb ik ook al weer nieuwe van deze producten. Ik gebruik ze elke dag, dus deze kan ik gewoon niet missen. Voor mij werken ze heel goed, maar het verschilt een beetje per huidtype.

DSC_6000
Dan een deo. Ik vind de deo’s van Fa echt heel erg fijn. Deze keer had ik de Fa deo Mystic Moments. De geur is lekker zoet en houdt een dagje school prima vol. Wel moet ik na gym altijd even weer wat deo opspuiten, maar voor de rest is hij prima. Ik zou deze zeker nog een keertje kopen.

DSC_6001
Micellair water van Nivea! Een erg fijn product, maar om toch wat afwisseling te hebben, gebruik ik nu die van Garnier. Als je hele gevoelige ogen hebt, kan ik je deze zeker aanraden. Hij prikt niet en laat geen vettig laagje achter op je huid.

DSC_6002
Als laatste de make it shine spray. Op zich een leuk product, maar ik zal het niet nog een keer kopen. Ik vind de geur te overheersend en het maakt mijn haar niet echt pluisvrij (wat het wel beloofd). Liever koop ik een ander product van Andrélon.

Dit was dan mijn eerste opgemaakt artikel. Zal ik dit vaker doen? Let me know!

Loves Yvet

6 gedachten over “Opgemaakt Mei 2015

  1. Ik heb de MakeItShine spray ook maar gebruik ‘m zelden; heb het gevoel dat mijn haar er toch onnodig vet door lijkt. X

Geef een reactie

