Beauty

Review | Catrice Made to Stay Highlighter Pen

Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Deze keer over een product van Catrice. Al een tijdje had ik de highlighter pen op het oog, maar elke keer kocht ik hem toch niet. Totdat ik laatst de knoop doorhakte en hem gewoon kocht. Ik laat jullie zien of hij fijn is en vertel erbij waarvoor je hem allemaal kunt gebruiken.

DSC_5988 DSC_5989
Catrice Highlighter pen – 010 Eye Like!

De highlighter pen komt in een mooie rosé goud verpakking. De kleur van de pen is ook rosé goud, dus het is leuk dat ze verpakking ook in die kleur hebben gemaakt. Zelf vind ik het product er best luxe uitzien, doordat de verpakking rustig is gehouden.

DSC_5991 DSC_5993
In de verpakking ziet het product er al heel mooi uit. Je ziet duidelijk de rosé gouden glitters zitten, echt heel erg mooi. Daarnaast zie je duidelijk dat dit product romig is, en waarschijnlijk dus makkelijk om aan te brengen.

DSC_5994
Twee laagjes van de highlighter pen over elkaar.

Wauw, wat een pigment! Na een laagje was het effect al goed zichtbaar, maar voor een mooier effect zou ik toch aanraden twee laagjes te gebruiken. De kleur had ik wel wat warmer verwacht, maar alsnog is hij wel heel erg mooi.

Je kunt dit product gebruiken als oogschaduwbasis, highlighten van het gezicht, highlighten van de binnenste ooghoeken, highlighten van het wenkbrauw bot en daarnaast kun je hem ook op je waterlijn gebruiken. De laatste optie vergt wel even wat aandacht, dus doe dat vooral niet als je haast hebt!

Wat vinden jullie van de highlighter pen?
De highlighter pen is te koop bij Kruidvat voor €3,89.

Loves Yvet

6 gedachten over “Review | Catrice Made to Stay Highlighter Pen

Geef een reactie

