Beauty·Nails

Review | Barry M Quick Dry Nailpolish

Vandaag laat ik jullie twee nagellakjes zien. Wederom zijn het lakjes van Barry M van de quick dry collectie. Iedereen vond het lakje erg mooi, vandaar dat ik ook mijn andere twee aankopen laat zien. Het zijn, net zoals het vorige lakje, zomerse kleurtjes.

DSC_5977

DSC_5979
De kleurtjes zijn, zoals ik al zei, erg zomers. Een mooie koraal roze en een licht oranje kleurtje. Zelf draag ik eigenlijk nooit een oranje tint op mijn nagels, maar deze kleur zag er erg mooi uit. De kleuren heten: In a Heart Beat en Full Throttle. Ik vind de namen echt heel erg origineel!

DSC_5980 DSC_5981
Als eerst ging ik het oranje kleurtje swatchen. Ik was erg benieuwd hoe dit kleurtje mij zou gaan bevallen, en of het überhaupt wel zal staan. Dankzij mijn getinte huidje, staat deze kleur echt prachtig. Hierdoor ben ik enorm excited voor de zomer, aangezien ik dan een gebruind huidje heb en het effect dan alleen nog maar mooier zal zijn. Het lakje dekt trouwens prima na één laagje, maar voor een mooier effect heb ik toch twee laagjes gebruikt.

DSC_5982 DSC_5983
Het koraal kleurtje vind ik ook echt prachtig. Ik heb vaker van deze roze kleuren, en ik ze staan gewoon altijd goed. Deze lak kan ook echt heel erg chic staan en is daarom ook geschikt voor een diner. Deze lak dekte ook echt heel erg goed na één laagje, maar hier heb ik ook weer twee laagjes aangebracht.

Zelf vind ik vooral de oranje echt heel erg leuk, vooral omdat ik normaal niet zulke kleurtjes draag. Welke vinden jullie het mooist? 

Loves Yvet 

10 gedachten over “Review | Barry M Quick Dry Nailpolish

Geef een reactie

