Lifestyle

Bucketlist #4

De laatste keer dat ik een bucketlist artikel heb getypt, is alweer lang geleden. Vandaar dat ik het wel weer eens tijd vond om lekker te praten over dingen die ik nog heel erg een keertje zou willen doen. Ik heb weer 5 dingen die ik met jullie deel, dus lezen jullie mee?

Post 4 (2)

 

Als eerste lijkt het mij super tof om een keer een youtuber te ontmoeten. Ik heb Diana, Rutger en Dylan al ontmoet op Veed, maar toch lijkt het mij ook wel heel tof om Teske, Vera, Jiami en Mascha te gaan ontmoeten. Ik ben gewoon verslaafd aan YouTube, dus vandaar dat dit een hele grote droom is! Het lijkt mij trouwens ook heel tof om Zoella te ontmoeten!

Post 4 (3)

Ik hou best veel van de natuur en daarom wil ik alle natuurwonderen wel zien, maar watervallen vind ik toch wel heel erg speciaal. Vandaar dat het mij zo gaaf lijkt om de Niagara watervallen te zien. Gewoon alles wat er bij een waterval aanwezig is, lijkt mij super tof!

Post 4 (4)

Een droom van ieder meisje is dit misschien wel. Een keer naar Monte Carlo. Dure winkels, mooie huizen en mooie auto’s. Alles ziet er zo chic uit en dat lijkt mij heel erg indrukwekkend. Ook al kan ik er dan niks kopen, hooguit een koffie, toch lijkt het mij leuk om er gewoon een dagje te zijn.

Post 4 (5)

Dit staat hoog op mijn lijstje, want wat is dit cute! In films zie je altijd mensen die dan foto’s gaan maken in een photobooth en daarom wil ik dat ook. Het is gewoon het idee dat je even een klein momentje hebt met je geliefde en dat je dan een herinnering hebt voor altijd.


Post 4

En dan een vakantieadres waar je mij zeker voor wakker mag maken. Bora Bora lijkt me ontzettend mooi. Vooral het water wil ik zo graag eens zien, want ik geloof gewoon niet dat het water zo blauw kan zijn. Ook de huisjes vind ik er super schattig uit zien. Dus boyfriend, please take me there? *hint hint*

Welk ding van mijn lijstje lijkt jullie het leukst?

Loves Yvet

9 gedachten over “Bucketlist #4

Geef een reactie

