Fashion

Outfit Inspiratie | Esprit

Vandaag heb ik weer eens een outfitartikel voor jullie. Het vorige artikel werd goed ontvangen, dus het leek mij leuk om jullie weer wat inspiratie te geven. Vandaag stel ik een outfit samen bij Esprit. Ik kijk geregeld in de winkel van Esprit en vind de kwaliteit altijd erg fijn. Ik stel vandaag twee zomeroutfits voor jullie samen, die jullie hopelijk wat inspiratie geven voor het komende seizoen.

Ik wilde als eerst een zomerse outfit samenstellen gericht op de namiddag/avond. Daarnaast vind ik het fijn om na een dagje strand iets makkelijks aan te kunnen doen. Ik heb daarom gekozen voor een basic outfit, met toch een opvallend item erin verwerkt.

PicMonkey Collage

Ik vind giraffen altijd heel erg tof om in outfits te zien, dus toen ik dit shirt zag, moest ik hem in de outfit verwerken. Ik vind het T-shirt lekker basic, maar toch ook heel erg leuk. Daarnaast heb ik gekozen voor een licht grijze jeans, omdat ik wel van lichte kleuren in de zomer houd. Het vest, wat lijkt op een kimono, vond ik zo ontzettend mooi! Hij trekt echt de aandacht, en maakt de outfit net wat specialer. De prijs van het lange kimono vest viel me ook heel erg mee, zeker voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt.

T-shirt: €15,99
Kimono: €29,99
Broek: €59,99
Totaal: €105,97.

De tweede outfit is een outfit voor overdag. Ik wilde hier iets met pastel tinten doen, omdat ik het zelf altijd leuk vind om pastel tinten te dragen. Het liefst draag ik een roze pasteltint, dus ging ik op zoek naar een roze item wat ik in de outfit kon gaan verwerken.

PicMonkey Collage3

Ik wilde rustige tinten gebruiken, met weer een opvallend item. Deze keer is dat de broek. Het is een hele los vallende broek in een mooie pastel roze kleur. Zelf vind ik het echt een zomer-item, omdat de broek lekker luchtig is en daarom perfect voor het warme weer. Ik heb hem gecombineerd met een simpele tanktop en een leuk spijkerjasje. Zelf draag ik eigenlijk nooit zo vaak een spijkerjasje, maar door dat ik er veel zag, vond ik het wel eens leuk om daar wat meer naar te kijken.

Tanktop: €12,99
Spijkerjasje: €59,99
Broek: €49,99
Totaal: €122,97

Je zou bij beide outfits nog passende accessoires kunnen aanschaffen, maar zelf vind ik dat altijd niet zo nodig. Zelf vind ik de eerste outfit heel erg tof, door het gebruik van de kimono. De tweede outfit zou ik zelf naar een dagje strand of boulevard dragen, vanwege de los vallende broek. Ik ben heel erg benieuwd welke outfit jullie de leukste vonden, dus laat dat even weten in de reacties.

Loves Yvet

 

12 gedachten over “Outfit Inspiratie | Esprit

Plaats een reactie