Lifestyle

Thinking about summer

Vandaag heb ik weer eens een collage voor jullie. Ik was weer druk op tumblr en kreeg heel veel inspiratie. Ik heb een beetje een vakantie geïnspireerde collage voor jullie gemaakt. Bij vakantie denk ik altijd aan veel uitstapjes naar steden, dorpjes en mooie andere plekjes. Daarnaast denk ik altijd aan edelstenen en kristallen, omdat ik die altijd meeneem uit Oostenrijk. Ook denk ik aan leuke koffietentjes en warme zomeravonden. Hopelijk kunnen jullie je alvast in de zomervakantie verplaatsen, dankzij mij collage.

pizap.com14315940475271
Ik heb trouwens ook een foto met een poloroidcamera erin verwerkt, omdat ik die eindelijk heb. Ik ben dus zeker van plan die te gaan gebruiken op vakantie, omdat ik een instant foto toch een speciaal gevoel vindt geven.

Ik hoop dat jullie ook bijna klaar zijn met school en daarna lekker even 6/7 weken kunnen uitrusten!

Loves Yvet

2 gedachten over “Thinking about summer

Geef een reactie

