Beauty·Nails

Barry M Quick Dry Nailpolish

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie. Ik was een tijdje geleden in Londen, en naast alle leuke activiteiten heb ik daar ook wat geshopt! Bij de superdrug was er een hele leuke aanbieding, namelijk 3 voor 2, waardoor ik even wat nieuwe nagellakjes heb ingeslagen. Vandaag review ik de eerste twee en als jullie willen review ik de andere 3 nagellakjes ook nog!

DSC_5960
Ik laat jullie vandaag een prachtig mintgroen kleurtje zien en een leuke glitter lak! Het mintgroene kleurtje vond ik perfect voor het lente en aankomende zomer weer, dus vandaar dat ik die heb meegenomen. De glitter lak leek mij leuk voor over een andere lak heen.

DSC_5961
De mintgroene heet Road Rage en de glitter lak heet Diamond Glitter. Helaas is de naam van de glitter lak niet heel origineel, maar we kunnen natuurlijk ook niet alles hebben. De naam van de mintgroene vond ik wel heel leuk, omdat het weer eens iets anders is!

DSC_5963
Het lakje dekt prima na één laagje, maar voor een mooier effect breng ik toch liever twee laagjes aan. De glitter lak was precies zoals gehoopt, en precies goed voor over een ander lakje. De mintgroene kleur vind ik ook echt prachtig! De nagellak beloofd trouwens snel te drogen en dat doet hij zeker. Als ik mijn ene hand gelakt had, was de andere hand alweer droog!

DSC_5965
Hier kunnen jullie het effect van beide nagellakjes nog even van dichtbij zien. Zelf vind ik het effect echt prachtig en heb ik spijt dat ik niet gewoon de hele quick dry collectie mee naar huis genomen heb!

DSC_5966
Ik ben echt ontzettend blij met beide nagellakjes! Als ik de volgende keer weer in Londen ben, neem ik er nog een paar mee van de quick dry collectie, gewoon omdat ze zo ontzettend fijn werken. Het kwastje is de perfecte dikte, de lak droogt snel en heeft een hele goede dekking. Het glitterlakje vind ik ook heel mooi, en ga ik dan ook vaak over een simpel lakje dragen.

Ik hoop dat jullie de review leuk vonden en er iets aan hebben gehad. Zouden jullie ook nog een review willen zien van de andere 3 lakjes? 

Loves Yvet

13 gedachten over “Barry M Quick Dry Nailpolish

Geef een reactie

