Lifestyle

Weekje Londen

Hoi!

In de week van 13 t/m 17 april zat ik, samen met school, in Londen. Net als vorig jaar had ik weer gekozen om met school naar Londen te gaan. Ik kon ook kiezen voor Parijs, maar aangezien ik geen woord Frans kan leek mij dat niet zo’n goed plan.

Maandagochtend vertrokken we al om 6 uur, wat betekende dat ik om half 5 op moest staan. Gek genoeg was ik helemaal niet zo moe en best wel hyper. Misschien kwam dat door het feit dat ik gewoon iets heel leuks ging doen. Eenmaal gedoucht, aangekleed en ontbeten vertrokken we (mijn moeder, vader en mijn vriend) naar mijn school. Na wat kusjes en knuffels stapte ik de bus in, en vertrokken we richting het mooie Engeland. Rond 2 uur/half 3 waren we in Canterbury, voor een kort uitstapje. Ik vind Canterbury echt een heerlijk klein stadje, waar gek genoeg meer leuke winkels zijn dan hier in Lelystad. Rond kwart over vijf vertrokken we naar Londen om onze gastgezinnen te ontmoeten. Helaas hadden wij een vreselijk gastgezin waardoor we niet echt heerlijk sliepen die nacht.
IMG_0672

Dinsdagochtend stonden we op, aten we snel en gingen we naar onze verzamelplek. We spraken met de vrouw van de gastgezinnenorganisatie en zij ging er vervolgens voor zorgen dat we verhuisd konden worden, waardoor wij gelukkig de rest van de dag konden genieten. We gingen als eerste een citywalk maken, waarbij we langs de Londen Eye, Big Ben en Buckingham Palace gingen. Vervolgens gingen we daarna naar de Tower Bridge, waar we een rondleiding kregen. We mochten echt in de brug lopen en dat was echt super mooi. De rest van de dag hadden we vrije tijd en die gingen wij vullen bij de Victoria’s Secret, Forever 21 en Pull&Bear. Rond 6 uur moesten we bij het verzamelpunt zijn, naar wij waren er al om 5 uur. We gingen daarom nog even lekker in een parkje zitten, totdat de rest van de groep er was. Toen we aankwamen bij het meetingpoint, kregen we een nieuw gastgezin. Een super lieve vrouw, die heel lief aan ons vroeg wie we zijn en wat we niet eten/niet kunnen eten.
IMG_0688 IMG_0685

Woensdagochtend kregen we een heerlijk ontbijt, voorzien van verschillende soorten jam en nutella. Ik had nog nooit zo’n lekker ontbijt, buiten mijn eigen huis gehad! Rond half 8 vertrokken we weer naar ons meetingpoint en gingen we weer rijden richting de verzamelplek in Londen. Deze dag gingen we eerst naar het Natural History museum, maar gelukkig hoefde mijn vriendin en ik er niet in vanwege mijn Astma. Wij gingen daarom gezellig even naar Harrods (omdat dat er vlakbij zit). Rond 12 uur vertrokken we naar Camden Town, waarbij we eerst een wandeling maakte naar Primrose Hill. Je hebt daar een prachtig uitzicht, waar we even lekker tot rust konden komen. Daarna hadden we vrije tijd! We gingen naar Piccadilly Circus, Trafalgar Square en nog even naar de Forever 21 (ja, voor de tweede keer :S).
IMG_0691 IMG_0695

Donderdag gingen we eerst een boottocht maken over de Thames en daarna waren we helemaal vrij. Wij kozen ervoor om nog even naar Victoria’s Secret te gaan en naar nog wat andere winkeltjes. Vervolgens hadden we wat gezonde snacks gehaald bij de lokale Sainsbury’s en gingen we bij Marble Arch en even in Hyde Park zitten. Langzaam aan gingen we naar de McDonalds lopen, om even avond te eten. We liepen heel Oxford street af en liepen toen door naar Leicester Square, waar we ons moesten verzamelen. We gingen in de avond naar Let it be (musical) en vertrokken daarna weer naar huis.

Vrijdagochtend was ik niet zo heel moe, maar helaas kreeg in maandag een dip, waardoor ik thuis bleef. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen wat ik allemaal in Londen heb gedaan!

Loves Yvet

8 gedachten over “Weekje Londen

Geef een reactie

