TAG

De bioscoop tag

Vandaag plaats ik dan eindelijk mijn eerste eigen tag! Ik was laatst aan het kijken of er een bioscoop tag was, maar die is er eigenlijk niet echt. Ik zag alleen twee Franse filmpjes, maar aangezien ik geen Frans kan heb ik er nu zelf eentje bedacht.

1. Wanneer ging je voor het eerst naar de bioscoop? Ik denk dat ik een jaar of 6/7 was. Ik ging samen met mijn tante naar een k3 film en vond het ontzettend spannend. Uiteindelijk heeft de bioscoop ervoor gezorgd dat ik de film nog 50 keer opnieuw gezien heb, dus mijn eerste ervaring met de bios was in ieder geval positief!

2. Met wie ga je het liefst naar de film? Dat maakt mij eigenlijk niet uit, als degene met wie ik ga maar gezellig is! Meestal als ik een leuke film vind waar ik naartoe wil, weet ik ook precies wie ik moet vragen. Mijn vader houdt bijvoorbeeld van actie, mijn vriend van comedy en mijn moeder vindt films met een onderwerp wat echt kan gebeuren interessant. Zou kies ik gewoon degene die van het genre uit om mee te vragen.

3. Welk genre kijk je het liefst in de bioscoop? Ik vind actiefilms heel tof om in de bioscoop te zien, omdat het geluid in de bios altijd geweldig is! Ook vind ik comedy heel leuk om in de bios te zien, omdat er dan een relaxte sfeer hangt!
interior2361
4. Wat vind je irritant in de bioscoop? Ik vind het irritant als iemand de hele tijd door de film heen praat. Vooral als hij/zij dan precies gaat vertellen wat je net 5 minuten geleden gezien hebt. Ook vind ik het vervelend als iemand op zijn telefoon zit!

5. Wat eet je tijdens het kijken van een film in de bioscoop? Ik eet meestal popcorn of m&m’s. Ik vind die twee dingen het lekkerst eten in de bioscoop. Daarnaast vind ik iets van dropjes ook wel lekker.

6. Voor welke acteur/actrice ga jij naar de bioscoop? Als er een nieuwe film van Brad Pitt, Channing Tatum of Angelina Jolie (die laatste kan helaas niet meer, omdat ze gestopt is), ga ik zeker naar de bioscoop. Ook ga ik voor Tom Cruise naar de bioscoop, omdat ik zijn actiefilms toch altijd wel het leukste vind!

7. Wanneer was de laatste keer dat je naar de bioscoop was? Ik weet niet meer precies wanneer en welke film, maar ik weet wel dat het met mijn vriend was!

8. Welke film zou je momenteel willen zien? Ik wil heel graag ‘The Longest Ride’ zien. Het lijkt mij een hele leuke film met een mooi verhaal!

Dit was de tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Ik tag Glamandglitters, 4Balou, en Versusa om de tag over te nemen!

Loves Yvet

6 gedachten over “De bioscoop tag

Geef een reactie

