Hair

Lifesplash artikel

Vandaag is mijn review voor Lifesplash online gekomen! Echt super leuk om te zien, dat mijn mening op haar blog staat. Ik zag al dat veel mensen vanaf Jiami haar blog naar mijn blog zijn gekomen, en daar ben ik natuurlijk super blij mee. Dus ik wil Jiami echt heel erg bedanken voor deze kans. Het was echt heel erg leuk om te doen!

Voor de mensen die het artikel willen lezen, is hier de link: http://lifesplash.nl/andrelon-reviews-door-lezeressen/

Loves Yvet

4 gedachten over “Lifesplash artikel

Geef een reactie

