Lifestyle

Zaterdag 28 maart

Vandaag schrijf ik toch weer even een artikeltje. Ik wilde gewoon even schrijven, ondanks dat ik niet echt weet waar dit artikel precies heen gaat. Ik wil ten eerste even zeggen dat ik momenteel in mijn toetsweek zit. Ik heb al zes van de acht toetsen erop zitten, en gelukkig gingen ze allemaal voor mijn gevoel goed! Maandag heb ik nog Nederlands en dinsdag is Duits aan de beurt. Gelukkig is dan de toetsweek weer even voorbij!

13 april ga ik naar Londen! Ik heb er zoveel zin in, want vorig jaar was Londen echt heel erg gezellig en een fijne stad om in rond te lopen. Ik ga dit jaar weer naar Camden Town, een citywalk doen, naar de Tower Brigde en Natural History Museum. Alleen de Tower Bridge heb ik vorig jaar niet gedaan, dus daar heb ik sowieso heel veel zin in. Het Natural History Museum ben ik wat minder blij mee. Het is denk ik het warmste stukje in Londen, en ongeveer elke toerist gaat er naartoe. Ik kreeg het er ontzettend benauwd, en daarom ga ik, net zoals vorig jaar, na 5 minuten weer lekker naar buiten. Gelukkig doe ik alle activiteiten samen met mijn vriendin, en ook gaan we samen in een gastgezin. Ik weet zeker dat het super fun wordt!

Na Londen, 18 april, ga ik gelijk naar Veed. Waarschijnlijk ben ik half dood als ik daar ben, maar het is wel ontzettend leuk! Ik kan niet wachten om Vera, Tekse, Jiami, Sophie, Rutger, Mert en veel anderen te ontmoeten. Daarnaast ga ik zondag ook weer naar Amsterdam, want dan speelt Ajax. Die week wordt dus erg druk, en daarom heb ik besloten rond 20 april weer te proberen 1 artikel per week online te zetten. Ik begin met eentje, maar hoop dat natuurlijk wel weer te kunnen uitbreiden.

Ik hoop dat jullie dit kletst-artikel leuk vonden, en dat spreek ik jullie snel weer!

Loves Yvet

7 gedachten over “Zaterdag 28 maart

  1. Heel veel plezier in Londen, hopelijk heb je een beetje goed weer! Mag je niet naar het Science museum in plaats van het Natural History Museum? Ik heb me op de kinderafdeling, zo’n uur vermaakt, en dat is een wonder kan ik vertellen! Nog veel succes met Duits morgen! xoxo

Geef een reactie

