Hair

Nieuw haar

Vandaag heb ik weer eens artikel voor jullie. Ik ben nog niet helemaal terug, maar had even zin om hier een artikel over te schrijven. Ik heb namelijk gisteren mijn haar geverfd. Ik had het al twee keer eerder een tintje donkerder geverfd, maar deze keer ging ik echt naar de kapper. Ik wilde namelijk balayage in mijn haar. Dit is een nieuwe trend. Het lijkt op ombre, maar het geeft een veel subtieler effect aan je haar.

Ik had om elf uur een afspraak bij de kapper en was super nerveus. Het kon namelijk ook zijn dat mijn haar oranje zou worden, omdat ik rode pigmenten in mijn haar heb zitten. Gelukkig is dit niet gebeurd, want waarschijnlijk had ik er dan ook geen artikel over geschreven. Ik zat ongeveer 2,5 uur in de kapperstoel, omdat ik heel lang, dik en veel haar heb. Maar ik kan je zeggen: het was het waard!

IMG_0478 IMG_0484

Hierboven zie je het resultaat. Het is een heel subtiel effect, maar geeft mijn haar net dat extraatje. Ik vind het perfect voor de lente/zomer en ben dan ook ontzettend blij dat het resultaat mooi is.

Kende jullie balayage al? 

Loves Yvet

10 gedachten over “Nieuw haar

  1. Leuk dat je even terug bent. Ik vind het heel mooi! Jiami had er een heel artikel over geschreven dus ik weet nu helemaal wat het is 🙂

  2. Ik kende het ook al en had het zelf sowieso gedaan als het te zien was geweest in mijn haar. Ik ben alleen zo licht blond dat het echt een waste of money zou zijn in mijn geval:(

  3. Aah, wat spannend om te doen zeg! Tenminste, mij, als haarschijterd, lijkt het echt best wel eng. Het resultaat is echter supermooi geworden, inderdaad heel subtiel, maar toch net dat béétje extra’s! Staat je goed! Liefs Anniek

Geef een reactie

