Lifestyle

Even een pauze

Al een tijdje weet ik niet meer waar ik over moet schrijven en voel ik me te verplicht om toch elke keer iets online te zetten. De laatste tijd heb ik daar gewoon geen zin meer in. Over sommige artikelen heb ik geen goed gevoel, maar plaats ik toch omdat ik per se iets online wil zetten. Helaas, gaat daar nu even verandering in komen. Ik wil namelijk even een korte pauze. Ik weet nog niet precies hoe lang de pauze gaat duren, maar ik denk hooguit 1,5 maand. In de tussen tijd zal ik elke keer dat ik wel inspiratie heb, gewoon een artikel schrijven. Wanneer dat artikel dan online komt, moet ik nog even zien.

Ik heb geen zin meer om me gedwongen te voelen om iets te plaatsen, vandaar dat ik het even wat rustiger aan ga doen. Dit ligt absoluut niet aan jullie, maar aan mijn gevoel. En mijn gevoel zegt op dit moment, dat ik even rust moet nemen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen, want waarschijnlijk hebben jullie dit ook wel eens een keertje meegemaakt.

Ik spreek jullie snel weer,
Love Yvet (:

13 gedachten over “Even een pauze

  1. Heel begrijpelijk! Soms dan lukt het even niet meer en is het slimmer om even een pauze te nemen. Tot over een poosje πŸ™‚ enne, geniet van je pauze

  2. Als je het gevoel hebt dat je iets ‘moet’ schrijven dan moet je het zeker niet doen, forceren is nooit goed. Geniet lekker van deze rustperiode en wie weet wat voor inspiratie je weer krijgt =)

  3. Ik heb precies hetzelfde gehad, wat resulteerde in een half jaar zonder bloggen. Nu ben ik weer terug en post ik zoveel als ik kan, maar ik gun mezelf de vrijheid om een dag te kunnen skippen. Bloggen verdient het om leuk te zijn, niet om te voelen als een verplichting:)

  4. Heel goed dat je even voor jezelf kiest! Neem maar lekker even pauze en vooral geen druk achter zetten! Goed van je! Komt vanzelf wel weer als je daar behoefte aan hebt! XX

  5. Supergoed dat je dit durft en doet. Dat je die stap durft te maken om even los van je blog te komen. Neem maar gewoon lekker even pauze, en relax! Laat die druk achter je, en begin gewoon weer wanneer je merkt dat je er zin in hebt. Succes!

Geef een reactie

