Lifestyle

Week 9 | Vakantie, dagje weg en voetbal kijken

Deze week was voor mij een rustig weekje. Ik had vakantie en besloot eens lekker veel thuis te blijven. Ik deed wel wat dingetjes aan school, maar veel minder dan ik normaal zou doen, aangezien ik echt even rust wilde pakken.

Woensdag kwam mijn vriend onverwachts even langs. We aten gezellig croissantjes en knuffelde met de buurtkat. De rest van de dag deed ik even wat dingetjes voor school en in de namiddag/avond las ik mijn boek.

Donderdag was mama thuis en dus gingen we even naar het centrum. Mijn moeder kocht nog wat dingetjes, maar verder heb ik niks gekocht. In de avond ging ik samen met mijn vriend naar mijn opa en oma. We aten daar gourmet en het was erg gezellig!

Vrijdag stonden we vroeg op, omdat we een dagje naar Maastricht en Eindhoven gingen. We gingen in Maastricht naar de Hollister, Lush en nog wat andere leuke winkeltjes, maar gingen daarna alweer snel door naar Eindhoven. Uiteindelijk hebben we nog een tijdje rondgelopen in Eindhoven en rond een uurtje of zeven gingen we naar een restaurantje. We aten gezellig pizza en liepen daarna nog even een rondje. Rond half 9 gingen we naar huis, waardoor we pas om kwart voor 11 thuis waren.

Zaterdag ging mijn vriend alweer om half 12 naar huis, waardoor ik de rest van de dag aan mijn boek kon besteden. Ik heb dan ook zaterdag mijn boek uitgelezen en voor de rest lekker helemaal niks gedaan.

Zondag leerde ik voor geschiedenis en keek ik voetbal. Mijn clubje won (Ajax) en daar was ik meer dan blij mee. Die avond at ik ook weer bij mijn opa en oma, wat wederom weer heel gezellig was!

Hoe was jullie voorjaarsvakantie?

Loves Yvet

Een gedachte over “Week 9 | Vakantie, dagje weg en voetbal kijken

Geef een reactie

