Lifestyle

Week 8 | Optreden, leren en eindelijk vakantie!

Sorry dat ik vandaag pas het week artikel online zet, maar ik had het vorige week erg druk. Ik wilde dit weekend dus even lekker niks doen en heb dat ook volop gedaan. Maar voordat ik het over mijn afgelopen weekend ga hebben, ga ik eerst maar eens met de schoolweek beginnen!

Dinsdag had ik mijn herkansing voor wiskunde en die ging voor mijn gevoel best goed. Ik had niet geleerd, dus ik was erg verbaasd dat het beter ging dan de vorige keer (voor mijn gevoel in ieder geval). Ik had een tussenuur, maar mijn vriendin en ik hadden gevraagd of we eerder rekenen mochten doen zodat we een uur eerder uit zouden zijn. Gelukkig mocht dat, waardoor ik al om 1 uur klaar was met school! Na school oefende ik nog voor de generale repetitie samen met mijn vriend. In de avond moesten we op school zijn en de generale ging gelukkig erg goed!

Woensdag was het de eerste dag van podiumweek. Ik was best zenuwachtig, maar het ging gelukkig erg goed! Het was erg leuk om eens op te treden, ondanks alle spanning die vooraf gaat.

Donderdag was de tweede, en daarmee ook laatste, avond van podiumweek. Die avond kwam iedereen kijken, mijn ouders, opa en oma’s en mijn vriendinnen. Ik was super zenuwachtig, maar na het achteraf terug te hebben gezien, ging het wel redelijk. Wel ging het voor mijn gevoel slechter dan woensdag, maar het ging alsnog wel redelijk goed.

Zaterdag ging ik samen met mijn oma naar Zwolle. Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe camera, en had er nu eindelijk eentje op het oog. We gingen naar de winkel, maar eenmaal daar voelde ik me helemaal niet op mijn gemak. Ze maakte heel snel de bon en gingen er gelijk vanuit dat ik mijn huidige camera maar voor €100 zou inruilen. Dus samen met mijn oma zijn we weg gelopen en helaas dus geen nieuwe camera.

In de avond ging ik naar mijn vriend en gingen we gezellig met zijn ouders gourmetten. Na het eten keken we wat tv en uiteindelijk gingen we pas heel laat slapen, terwijl ik eigenlijk doodop was.

Zondag ging ik rond half 4 weer naar huis, of nou ja naar mijn opa en oma. Ik moest nog even wat dingen met hun afspreken en keek nog een deel van Ajax.

Ik had, zoals jullie kunnen lezen, een hele drukke week. Gelukkig was het wel een hele gezellig, leuke week! Hoe was jullie week?

Loves Yvet

5 gedachten over “Week 8 | Optreden, leren en eindelijk vakantie!

Geef een reactie

