Beauty

Artdeco zomer collectie ‘Here comes the sun’

Vandaag laat ik jullie de nieuwe zomer collectie van Artdeco zien. Zelf vind ik het een erg mooie collectie en zou ik zeker wat spulletjes willen aanschaffen. Ik laat ongeveer 80% van de nieuwe collectie zijn, want de rest van de producten waren er maar in een kleur of vond ik er zelf niet heel spectaculair uitzien.

Oogschaduw
Als eerste de prachtige oogschaduws. Ik vind deze echt zo mooi! Het zijn mooie, zachte kleurtjes die je elke dag zou kunnen gebruiken. Het zijn allemaal zandkleurtjes, waardoor deze oogschaduws heel geschikt zijn voor een dagje aan het strand. Maar ook een mooie, donkere avondlook kun je met deze kleurtjes creëren. De oogschaduws worden verkocht in 5 kleurtjes en gaan €8,95 per stuk kosten.

Blush&Bronzer
Blush en bronzer kunnen niet ontbreken met het mooie, zomerse weer. Vandaar dat ik erg benieuwd was naar de producten. De blush heeft een lichte perzik kleur, die makkelijk draagbaar is. Ik denk dat elke huidskleur deze blush goed zal staan. De bronzer brengen ze uit in twee kleuren, zodat er voor zowel de lichte als de donkere huid een geschikte bronzer te vinden is. Beide producten worden gehuld in een prachtige rosé gouden huls. De blush gaat €18,95 kosten en de bronzer gaat €16,95 kosten.

Lipgloss
Dan een lipgloss die in twee kleurtjes wordt uitgebracht. Een nude kleur, die voor elke dag geschikt is en een koraal kleurtje die mooi staat bij een getint, zomers huidje. De lipgloss gaat €9,95 kosten.

Nail Lacquer
En dan als laatste, nagellak! Ik hou ervan om in de zomer felle kleurtjes op mijn nagels te dragen en deze van Artdeco kun je zeker fel noemen. De kleuren schreeuwen een en al zomer! Vooral de middelste vind ik echt prachtig! De Nail Lacquers gaan €8,50 kosten.

Dit zijn een paar van de producten die je kunt spotten in de zomer collectie van Artdeco. Ik vind vooral de oogschaduws en de nagellakjes echt heel erg mooi! Welk product lijkt jou het mooist? 

Loves Yvet

 

6 gedachten over “Artdeco zomer collectie ‘Here comes the sun’

Geef een reactie

