Lifestyle

Week 7| Ziek zijn, Valentijnsdag en schoolstuff

Dinsdag had ik studiedag, maar toch moest ik in de avond naar school. Niet om les te hebben, maar om de doorloop te hebben van Podiumweek. Eens in het jaar hebben we bij ons op school Podiumweek, waarbij leerlingen en leraren optreden. Dit jaar ben ik een van de mensen die daaraan mee mag doen, en we gingen daarvoor nog wat dingen doornemen.

Woensdag leek alles goed met mij te gaan. Maar hoe later het werd, hoe meer hoofdpijn ik weer kreeg. Helaas moest ik daarom weer naar huis en heb ik tot vrijdag ziek thuis gezeten.

Zaterdag was het Valentijnsdag, dus mijn vriendje kwam gezellig langs. We bleven zoveel mogelijk binnen, omdat ik me nog steeds niet top voelde, maar het was alsnog heel gezellig. Ik maakte deze chocolaatjes na van Foodgloss, en heb ze samen met mijn vriendje opgegeten! DSC_5048

Zondag oftewel vandaag moet ik even flink vooruit werken met school. Ik heb deze week Podiumweek, maar daarnaast ook een paar so’s. Dus vandaag wordt een leerdagje. Niet zo leuk, maar ach het moet even!

Hoe was jullie week?

Loves Yvet

4 gedachten over “Week 7| Ziek zijn, Valentijnsdag en schoolstuff

Geef een reactie

