Lifestyle

Veed

Al jaren volg ik verschillende bloggers/youtubers. Dagelijks kijk ik op hun blog of check in hun youtubekanaal. Sinds dat ik ze echt dagelijks volg, hoop ik dat ik ze een keertje kan ontmoeten. Naast dat het heel vet is om ze in het echt te zien en met ze op de foto te kunnen, lijkt het mij super om een keertje met ze te kunnen kletsen en ze misschien wel beter te leren kennen. Steeds kon ik niet naar de dytg, omdat het te ver weg was. Ik baalde daar ontzettend van, maar er was niks aan te doen. Dus toen ik laatst zag dat veed, een evenement waar allemaal bloggers/youtubers komen, in Amsterdam werd gehouden, werd ik heel erg blij. Amsterdam is nog geen uurtje met de trein vanaf mijn woonplaats en ik ken in Amsterdam goed de weg. Dus besloot ik mijn lieve vriendje te vragen om mee te gaan, en dat wilde hij wel. Zaterdagavond heb ik dus samen met mijn vriendje de kaartjes gekocht en kan ik officieel zeggen dat ik naar Veed ga.

Ik kan nu gewoon zeggen dat ik Teske, Vera, Diana, Jiami, Mert, Dylan, Rutger en vele anderen ga ontmoeten. Ik kan met ze op de foto, een handtekening vragen en ik kan met ze praten. Ik ben echt ontzettend blij dat ik hier naartoe kan gaan! En het mooie is, het valt precies na mijn weekje Londen met school, dus die week kan voor mij niet meer stuk! Maar naast dat ik hun ga ontmoeten, ben ik benieuwd of ik ook een van jullie daar kan zien! Dus ga jij ook naar Veed? 

Loves Yvet

* Voor meer informatie over Veed, ga naar http://www.veed.nl 

9 gedachten over “Veed

Geef een reactie

