Fashion

Outfit | Leather Jacket

Zoals ik jullie laatst vertelde, heb ik een nieuw shirtje van mijn ouders gekregen. Ik had hierbij een outfit artikel beloofd, dus vandaar dat ik vandaag de outfit laat zien. Ik vind het een stoer shirtje, dus ik wilde hem ook stoer combineren. Daarom heb ik het shirtje gecombineerd met een leren jasje en een zwarte broek. De schoenen die ik hier draag zou ik eigenlijk nog anders doen, namelijk vans in plaats van de versleten Uggs.

DSC_5064 DSC_5069

Ik had het heel erg koud, dus vandaar dat ik soms wat moeilijk kijk. Het ziet er namelijk uit als mooi weer, maar het was hier ongeveer 2 graden. Maar gelukkig kon ik me daarna weer in mijn warme winterjas hullen. Ik heb de outfit wat stoerder proberen te maken met het leren jasje, maar ik zou nog wel een iets stoerder jasje erbij willen. Maar voor nu vond ik het er leuk uitzien.

DSC_5068
Op het shirtje staat Awkward. Eerst dachten mijn vader en ik dat er Auckland opstond, omdat op een andere variant New York stond. Maar ik vind de tekst alsnog wel heel leuk. Vooral omdat ik de serie ‘Awkward’ heel erg leuk vind!

DSC_5073 DSC_5076
Toen zagen we de zon heel erg mooi door het riet komen, waardoor ik in de modder moest gaan staan. Gelukkig viel het heel erg mee, hoe vies het was.

Jasje: Vila
Shirt: Nikie
Broek: Supertrash
Schoenen: 
Uggs

DSC_5074
Dit was dan de outfit met mijn nieuwe shirtje! Wat vinden jullie van het shirtje?

Loves Yvet

11 gedachten over “Outfit | Leather Jacket

Geef een reactie

