Lifestyle

Week 5 | Huiswerk-date, samenwerking en verjaardagen

We kunnen week 5 alweer gaan afsluiten, wat mij doet beseffen dat de tijd best snel gaat. Gelukkig doe ik in die tijd dingen, wat het alleen maar leuker lijkt. Laat ik maar snel mijn week gaan bespreken.

Dinsdag ging ik op een huiswerk-date met mijn vriend. Hij moest nog veel leren en ik wilde nog wel wat huiswerk in het vooruit maken. Vandaar dat we bedachten op toch af te spreken (we wilden eigenlijk niet gaan afspreken) en samen huiswerk te maken. Ik hielp mijn vriend eerst met leren en daarna ging ik zelf wat wiskunde maken. Dat laatste liep uit op 2,5 paragraaf, omdat ik dit hoofdstuk erg makkelijk vind. Uiteindelijk bleef ik eten en hielp ik mijn vriend nog even met leren.

Donderdag begon als een normale schooldag. Ik moest alleen om 11 uur in het ziekenhuis zijn, voor de uitslag van mijn onderzoek. Dus rond half 11/kwart voor 11 ging ik richting het ziekenhuis. Ik kreeg te horen dat ik een prikkelbare zenuw heb, en daar is helaas niks aan te doen. Ik moet opletten wanneer ik pijn krijg, en die bewegingen zo veel mogelijk vermijden.

Vrijdag en zaterdag had ik verjaardagen. Het waren drukke daagjes, maar wel heel gezellig!

Hoe zag jullie week eruit?

Loves Yvet

4 gedachten over “Week 5 | Huiswerk-date, samenwerking en verjaardagen

Geef een reactie

