Lifestyle

3 films die ik aanraad #1

Vandaag wilde ik week een artikel schrijven over bioscoopfilms, maar tot mijn verbazing zijn er niet echt hele leuke films in de bioscoop. Of in ieder geval vallen de films, die er nu draaien, niet binnen mijn genre van films. Dus daarom bedacht ik om een artikel te doen over films die ik jullie zou aanraden. Vandaag vooral actiefilms, want ook al ben ik een meisje actiefilms vind ik toch echt het leukste!

2265487-war_of_the_worlds3
1. The war of the worlds. 
Een film die gaat over de wereld die wordt aangevallen door buitenaardse wezens. Het verhaal is heel spannend en wordt goed opgebouwd. Naast dat het verhaal goed is en de punten die ik net op noemde, speelt ook mijn favoriete acteur in deze film: Tom Cruise. Ik weet niet wat het is, maar hij maakt van elke film iets goeds! Deze film komt trouwens elk jaar wel een keer op tv bij rtl, dus als je toevallig deze titel in het programma ziet staan van een zender, dan moet je zeker even de film gaan kijken!

?????????????????????????????????????????
2. Mr. & Mrs. Smith. Een film die actie en romantiek bevat, dus voor ieder wat wils. De film gaat over een getrouwd stel, die beide als huurmoordenaar werken. Op een dag krijgen ze beide de opdracht elkaar te vermoorden, wat natuurlijk een moeilijk verhaal is aangezien ze getrouwd zijn. Of de liefde overwint kun je zien in de film! In de film spelen trouwens Angelina Jolie en Brad Pitt!

the-bourne-identity-main-review
3. Bourne Identity. De laatste film is ook weer een film vol met actie. De film gaat over een man, die niet meer weet wie hij is. Door allemaal vreemde gebeurtenissen, probeert hij erachter te komen wie hij is en wat zijn verhaal is. De film is erg spannend, en er zitten ook meerdere twisten in waardoor het einde niet al in het midden van de film bekend is. Mat Damon speelt in de hoofdrol, dus alweer een goede en bekende acteur.
Welke film zou jij wel eens willen zien?

Loves Yvet

4 gedachten over “3 films die ik aanraad #1

Geef een reactie

