Lifestyle

Saaie week

Net zoals vorige week, vind ik de week weer saai. Er zijn geruchten over winters weer, er gebeurt niks interessants en ik zit veel alleen thuis. Niet echt het gezelligste wat je, je kunt voorstellen. Maar ik heb hierdoor meer tijd om te bloggen en na te denken over hoe ik dingen wil aanpakken. Ik ben druk bezig met wat samenwerkingen binnenhalen en kan jullie verklappen dat er snel een leuke outfit online komt. In dat artikel zit ook nog een verassing voor jullie verwerkt, dus ik ben heel erg excited voor dit artikel! Ik wacht ook nog steeds op het pakketje van Jiami’s winactie. Er was iets mis gegaan met mijn adres, omdat Lelystad aparte huisnummers heeft. Maar gelukkig is dat nu opgelost en komt het helemaal goed. Gelukkig zijn dat allemaal leuke dingen om naar uit te kijken.

Verder ben ik weer bezig met naar school gaan, huiswerk maken en samenvatten. Niet het leukste, maar mijn motivatie zit gelukkig hoog. Ik ben blij dat ik nog motivatie heb, want vorig jaar was periode drie een zware periode voor mij. Ik zag het toen niet meer zitten en vond de wintermaanden maar vervelend. Gelukkig heb ik daar nu iets minder last van!

Ik ga trouwens in de voorjaarsvakantie naar Maastricht en Eindhoven! Mij lijkt het leuk om mijn dagje Maastricht/Eindhoven te vloggen, maar lijkt jullie dat ook leuk? Ik hoor graag jullie mening, omdat ik niet weet of jullie er een vlog of artikel over willen. Dus laat het maar even weten in de reacties.

Dit was even een random artikeltje tussendoor, omdat ik me vervelende en al in geen tijden meer een tussendoor artikeltje heb gedaan!

Loves Yvet

4 gedachten over “Saaie week

Geef een reactie

