Lifestyle

Week 4 | Afspreken, mooie cijfers & ziek zijn

Week 4, een week die voor mij heel erg lang leek. De andere weken gingen echt heel snel, en het leek nu alsof er maar geen einde kwam aan de week. Ik vind dat altijd erg vervelend, waardoor dit week artikel misschien ook wat minder leuk is als de andere.

Dinsdag kwam mijn vriendje na school bij mij thuis. We bakte cupcakes, om te vieren dat mijn cijfer van geschiedenis nog naar een 9 is gegaan, en keken gezellig een filmpje. We keken 21 jump street, want mijn vriendje had die nog niet gezien. In de avond kookte ik zalmpasta en na het eten gingen we nog even gezellig praten over wat er vandaag allemaal gebeurd was.

Woensdag kreeg ik mijn economie cijfer terug. Ik was zo benieuwd naar het cijfer, want voor mijn gevoel ging economie net zo goed als geschiedenis. We kregen onze toetsen terug, met alleen het aantal punten erop. Opeens vroeg iemand aan mij hoeveel punten ik had, en ik antwoordde daarop 49 en jij? En toen kwam het! Er waren in totaal 50 punten te verdienen over de hele toets, wat dus betekende dat ik een te gek cijfer zou hebben. En ja hoor, ik had een 9,8! Vorig jaar had ik voor deze toets een 3,5, dus je kunt wel stellen dat ik flink vooruit ben gegaan!

Donderdag had ik opeens eerste 2 uur vrij. Altijd erg vervelend als je al bent aangekleed, maar er was niks aan te doen. Ik voelde me niet zo lekker, wat mij ertoe zetten om alvast al mijn huiswerk te maken. Zo kon ik in de middag lekker niksen. Na 2 uur huiswerk te hebben gemaakt, ging ik naar de afgesproken plek en fietste ik met Chantal naar school. Voor de rest was er niet zoveel gebeurd die dag, maar ik wilde jullie toch even vertellen dat ik eerste 2 uur vrij was.

Vrijdag bleef ik ziek thuis, omdat ik te erge hoofdpijn had. Wel heb ik met huiswerk gedaan op de momenten dat ik me op zich wel goed voelde. Maar ik heb het gewoon een beetje rustig aangedaan.

Zaterdag sprak ik af met mijn vriendje. We zijn even naar het centrum geweest en hebben film gekeken. Gewoon lekker een rustige zaterdag!

Hoe was jullie week?

Loves Yvet

7 gedachten over “Week 4 | Afspreken, mooie cijfers & ziek zijn

  1. Wauw, wat een mooi cijfer voor economie.. dat heb ik helaas nooit mogen halen, haha! En je andere cijfer ook super goed. Jammer dat je ziek was geworden! Leuk om je weekoverzicht te lezen!

Geef een reactie

