Lifestyle

Food Inspiration

Ik vind koken ontzetten leuk en doe het dan ook graag. Ik ben daarom de laatste tijd erg vaak bezig met eten en wat zoal lekker zou zijn om te maken. Ik heb twee huizen waar ik zou kunnen koken (thuis en bij mijn vriendje) en dat maakt koken erg makkelijk. Als mijn ouders het niet lekker vinden, dan kan ik het bij mijn vriendje uitproberen en andersom! Ik vind koken dus heel erg leuk en zocht wat inspiratiefoto’s op. Terwijl ik dat aan het doen was, bedacht ik om een collage te maken van de leukste en lekkerste (lijken mij in ieder geval erg lekker) eten! De collage vond ik zo leuk geworden dat ik bedacht om hem  met jullie te delen. Voor de mensen die het nog niet weten, ik lust geen kaas en eet geen varkensvlees dus vandaar dat die dingen niet voorkomen in de collage of in ieder geval niet opvallend. Want als er iets van gehakt in wordt gebruikt, zou ik daar natuurlijk rundvlees kunnen gebruiken.

PicMonkey Collage

Ik vind vooral de gevulde avocado’s er heel erg leuk uitzien. Ik heb de kip met spinazie en ei het grootste gemaakt omdat dat gerecht mij het lekkerste lijkt. Welk gerecht van de collage lijkt jullie het lekkerst?

Vinden jullie zulke food artikelen leuk? Want dan kan ik wel vaker een recept of inspiratie online zetten!

Loves Yvet

8 gedachten over “Food Inspiration

  1. Die gevulde avocado’s zien er super leuk uit! Daar wil ik het recept wel van hebben. Zelf ben ik de laatste tijd ook steeds meer opzoek naar lekkere receptjes en manieren om te koken. Lekkere dingen heb je!

Geef een reactie

