TAG

The Lovely Body Shop TAG

Ik vind tag’s altijd ontzettend leuk om te lezen, maar nog leuker om ze in te vullen. Dus toen ik laatst op BelleVieFashion een leuke tag zag, moest ik hem gewoon invullen! Het is een tag over ‘The Body Shop’, dus laten we snel beginnen met het invullen van de tag!

tumblr_n9x006Kyoz1rc8bzqo1_500

 

1. Wat is je favoriete productlijn van the body shop? Die is voor mij heel makkelijk! Ik vind de Tea Tree lijn echt helemaal geweldig. Sinds ik deze lijn gebruik, heb ik eigenlijk bijna tot geen last meer van onzuiverheden. Ik heb nog niet alle producten geprobeerd, maar die producten die ik heb, ving ik heel erg fijn!

2. Hoeveel producten heb je in totaal van the body shop? Ik heb niet zo heel veel producten, maar degene die ik heb, vind ik wel heel fijn. Ik heb 6 producten in totaal, daarvan zijn er trouwens al 4 van de Tea Tree lijn.

3. Welk product kocht jij opnieuw? Ik heb laatst de Tea Tree Toner en Tea Tree Lotion voor de tweede keer gekocht. De toner verfrist en reinigt mijn huid heel erg goed en de lotion vind ik fijn om aan te brengen onder mijn dagcrème.

tumblr_nfl9t7JoRp1slqx5qo1_500

4. Gebruik jij buiten om de lichaamsverzorging ook de gezichtsverzorging van the body shop? Ja, eigenlijk vind ik de gezichtsverzorgingsproducten fijner dan de lichaamsverzorgingsproducten. Ik vind sommige geuren niet zo lekker van the body shop en als ik dan een lekkere geur gevonden heb is het van een limited edition.

5. Welke Special editions heb jij allemaal? Momenteel heb ik geen special editions. Ze zijn allemaal al opgegaan.

6. Welke geur zou jij graag willen zien bij de body shop? Terwijl de geuren van the body shop fruit bevatten, zou ik juist de geur van een bloem heel erg graag zien. Ik vind Lavendel echt een heerlijke geur! Maar als ik dan een fruit zou moeten kiezen dan zou ik graag de geur van kiwi zien!

tumblr_nc6y6eAeYx1td2rvuo1_500

7. Wat is je grootste miskoop? Ik vond ik de winkel de geur van grapefruit heel erg lekker, toen ik eenmaal thuis kwam vond ik hem vreselijk. Ik had een douchegel en bodylotion ervan gekocht, dus dat was wel even balen!

8. Wat is je favoriete parfum van the body shop? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een parfum van the body shop geprobeerd. Ik kan deze vraag dus helaas niet beantwoorden. Misschien dat jullie, jullie favoriet in de reacties kunnen achterlaten, dan kan ik eens naar de parfums gaan kijken!

9. Wat staat er nog op jouw verlanglijstje? Ik zou heel graag de vitamine e crème willen proberen, maar ook een scrub lijkt me heerlijk!

DSC_1792

10. Welk product zou jij iedereen aanraden? Zeker weten, de Tea Tree Skin Clearing Toner! Dit spul is een wondermiddeltje! Als ik veel onzuiverheden heb en dit erop doe, zijn de volgende dag de onzuiverheden veel kleiner en minder rood. Na dag twee zijn ze niet meer rood en na dag drie zijn de onzuiverheden helemaal verdwenen. Iedereen zou dit in huis moeten hebben, haha!

Ik tag hierbij de volgende mensen om deze tag ook te doen:
Floor van Themomentsoftoday
Manon van Millionwaystolaughx
Roxanne van Roxanrose

Ik hoop dat jullie de tag leuk vonden, en laat mij nog even weten welk parfum/ander product jullie het fijnst vinden!

Loves Yvet

10 gedachten over “The Lovely Body Shop TAG

  1. Wat een leuke tag! Je gebruikt heerlijke producten. Ik heb er al lang niks meer gekocht, eigenlijk sinds ik ben overgegaan op Cenzaa. Dat is wel hetgeen wat ik bij Cenzaa een beetje mis de geur.

  2. Heerlijk om te lezen, ik ga hem ook binnenkort maken. Je hebt me wel overtuigt over de tea tree lijn, ik ga hem zeker eens proberen!

  3. Wat een leuke tag! Had een tag in deze richting (volgens mij) nog nooit gelezen! Leuke antwoorden, en heerlijke producten 🙂 xoxo

Geef een reactie

