Lifestyle

Week 3 | Toetsweek, mail van Jiami en veel gezelligheid

Week 3 zit er alweer op. Ik blijf maar zeggen dat de tijd ontzettend snel gaat, en soms vind ik dat best wel vervelend. Deze week vond ik dat niet zo vervelend aangezien ik in de laatste dagen van de toetsweek zat! Verder heb ik ook nog een paar leuke dingen gedaan, die ik graag met jullie deel. Lezen jullie snel mee?

Maandag had ik 2 toetsen, maar gelukkig had ik om beide geen stress. Ook at ik gezellig cake met mijn vriendinnetjes (En waarom? Nou dat zien jullie binnenkort op de blog), wat school net een beetje leuker maakte! De rest van de middag heb ik volop geleerd. Gelukkig weer vakken waar ik redelijk alles van snap en waar ik een 8 voor sta, dus zoveel druk zat er niet achter. Duits heb ik meestal zo geleerd, en daarom kon ik mijn volle aandacht aan M&O besteden.

Dinsdag wachtte ik op een pakketje, want ik had een bestelling bij Zalando gedaan. Ik wilde al een tijdje een broek, maar die was steeds zo duur. Nu was hij in de uitverkoop, wat mij deed besluiten hem te bestellen samen met nog een ander shirtje. Ik paste alle dingen en het zat allemaal goed, wat ik ook al verwachtte. Voor de rest zag ik nog heel even mijn vriendje en leerde ik economie.

Woensdag had ik nog maar een toets, en was ik dus al om 10 uur uit! Ik ging even naar de stad, om treinkaartjes (van de blokker), rucola en films (bij de bieb) te halen. Om twee uur stond mijn vriendje voor de deur, om te vieren dat nu ook zijn toetsweek voorbij was. Hij hielp me met schoonmaken en in de avond gingen we koken. We maakte wraps met zalm, wat wij altijd heel erg lekker vinden. In de avond keken we de film ‘That Awkward Moment’ en die vonden we heel erg leuk! Ook kreeg ik mijn eerste twee cijfers terug, een 6,4 voor Nederlands en een 8.9 (ja, echt!) voor Geschiedenis! En of de avond nog niet beter kon, kreeg ik ook een mailtje van Jiami (Lifesplash) dat ik een winactie heb gewonnen waarbij ik een review mag doen voor op haar blog! De woensdag kon voor mij niet beter!

Donderdag kwam mijn vriendje weer gezellig bij mij, en gingen we pannenkoeken eten. Eigenlijk waren we van plan een beetje te niksen, maar mijn oma vroeg of we met haar even naar het centrum gingen. In de middag was ik gebeld dat mijn nieuwe telefoon er was, maar mijn moeder wilde liever zaterdag. Uiteindelijk pestte ze mij alleen maar, en hebben we hem toch donderdag gehaald. Dus ik ben vanaf nu, de trotse bezitter van een iPhone 5s.

Vrijdag had ik om 12 uur al weekend, omdat ik weer niet mee kon gymmen vanwege mijn arm. In de avond ging ik wel onverwachts, maar heel gezellig, bij mijn vriendje slapen.

Zaterdag werd ik wakker en hebben mijn vriendje en ik nog een tijdje in bed gelegen. We aten ochtend/middag en gingen daarna mee helpen om de verjaardag voor te bereiden. Mijn vriendje had zijn verjaardag nog niet gevierd en deed dat nu pas. Ook hebben we nog even outfit foto’s gemaakt voor een artikel binnenkort. Voor de rest hebben we een gezellige middag/avond gehad tijdens de verjaardag.

Ik had een hele leuke week! Wat hebben jullie deze week allemaal gedaan?

Loves Yvet

 

 

9 gedachten over “Week 3 | Toetsweek, mail van Jiami en veel gezelligheid

Geef een reactie

