Lifestyle

Bucketlist #3

Vandaag deel ik weer een deel van mijn bucketlist met jullie, want dat heb ik al een hele tijd niet meer gedaan. Ik vind het zelf ook altijd erg leuk om iemands bucketlist te lezen, dus ik dacht dat jullie dat misschien ook wel zo vonden. Deze keer best een gevarieerde lijst, maar wel dingen die ik allemaal super graag zou willen doen!

Post 3 (2)
Vandaag beginnen we met een kleine maar wel mooie wens om nog eens te doen. Ik heb als wel eens een liedje voor mijn vriendje geschreven, alleen die moet nog wel wat bijgewerkt worden, voordat ik hem echt speciaal vind. Ik heb het hem al een keer laten horen en sommige dingen die erin stonden vond hij heel erg lief!

Post 3 (3)
Leren hoe je moet snowboarden, ja dat lijkt mij nou super leuk! Ik wil al best een tijdje graag op wintersport, maar mijn ouders houden daar gewoon niet zo van. Ik wil vooral op wintersport omdat ik dan Oostenrijk dan eens in het wit gehuld, kan zien. Maar dan ook nog leren skiën of snowboarden lijkt mij heel erg tof!

Post 3 (4)
Volgens mij willen veel mensen dit wel bereiken, een rijbewijs! Misschien wel het vetste om te halen in je leven, want natuurlijk is het bereiken van een topbaan of een mooie reis maken heel erg vet, maar toch geeft een rijbewijs je zoveel vrijheid. Het lijkt mij gewoon heel erg fijn om dit stukje van vrijheid te kunnen ervaren. Ook houd ik ervan om met de auto op vakantie te gaan, omdat je dan niet zo gebonden bent aan de plek waar je hotel zich bevindt. Natuurlijk zou mijn vriend/man kunnen rijden, maar zelf zou ik dat ook wel erg graag willen.

Post 3 (5)
Dit slaat een beetje terug op de vorige, want zonder rijbewijs wordt route 66 rijden pittig moeilijk. Al sinds ik af weet van het bestaan van deze oude weg, heb ik al in mijn hoofd dat ik hem een keertje wil rijden. Het lijkt me gewoon super vet, omdat het vroeger zo’n belangrijke weg was. Ook vanwege het landschap zou ik de weg willen rijden, want het ziet er zo mooi uit!

Post 3
En de laatste alweer! Met een hondenslee rijden, wil ik al sinds mijn oma terug is uit Lapland. Ze vertelde hoe leuk ze het vond om dit te doen en op een of andere manier werd ik er enthousiast van. Naast al het sneeuw, de mooie natuurlijk en het perfecte ‘winter wonderland’ beeld zijn de hondjes natuurlijk ook gewoon te schattig. Ik wil sowieso een keer naar Noorwegen, Sweden, Finland of Lapland, dus dit gebeurt vast wel een keertje in mijn leven. Wanneer, dat is nog even de vraag!

Ik hoop dat jullie dit bucketlist artikel weer leuk vonden! Laat me even weten wat jullie nog heel graag een keer zouden willen doen!

Loves Yvet

7 gedachten over “Bucketlist #3

  1. Met de honden sleeën en over route 66 staan ook op mijn bucketlist!
    Ik ben zelf niet zo’n fan van snowboarden, maar dat komt vooral door gebrek aan talent, haha. Ik heb twee jaar gewintersport en heb daaruit kunnen concluderen dat ik en een snowboard echt absoluut geen match made in heaven zijn, haha!

Geef een reactie

