Lifestyle

Week 2 | Boyfriend’s birthday, dagje vrij en toetsweek

Vandaag alweer het derde artikel waarin ik mijn week bespreek. Ik heb alleen maar lieve reacties gekregen op de vorige twee artikelen, dus ik blijf hier nu zeker weten mee doorgaan. Deze week was een vrij drukke week, waarin ik veel moest leren. Tussendoor heb ik wat blogs in de gaten gehouden en heb ik veel thuis gezeten. Het weekend dat tussen de toetsweek valt, is een beetje saai en daarom is dit artikel misschien iets korter dan de andere weken.

Maandag was mijn vriendje jarig. Helaas de eerste dag na de vakantie, dus een rot dag om jarig te zijn. Ik zou eigenlijk niet naar hem toegaan na school, omdat we dan beide nog konden leren voor de toetsweek. Uiteindelijk ben ik alsnog heel even bij hem geweest, omdat hij eerder vrij was van school. Zijn ouders waren zo lief mij op te halen en weer naar huis te brengen, want ik zou alleen maar blijven eten en daarna weer vrij snel naar huis. Al met al was het wel een gezellige avond!

Woensdag was ik een dagje vrij, terwijl alle andere bovenbouwklassen hun eerste toets(en) voor de toetsweek hadden. Super fijn, want zo kon ik alles nog even goed doornemen en had ik even tijd om wat te bloggen. Ik heb voor de rest gewoon rustig aangedaan en uitgebreid geluncht. Ik lunch altijd uitgebreid als ik een dagje vrij ben van school.

Donderdagavond ging ik onverwachts even naar het centrum met mijn ouders. Mijn moeder moest een nieuw rijbewijs en mijn vader een nieuw paspoort. Ik haalde ondertussen het cadeautje voor mijn vriendje op, omdat die er eindelijk was. Ook kreeg ik nog een nieuw shirtje van mijn ouders, waar binnenkort een outfit artikel meekomt!

Zaterdag en zondag heb ik volop geleerd voor de laatste daagjes van de toetsweek. Ik moest nog Engels, Maatschappijleer, M&O, Duits en Economie, maar gelukkig ken ik al deze vakken heel erg goed en had ik geen stress. Nederlands en Wiskunde was ik het meest bang voor en die had ik gelukkig al lekker snel gehad.

Hoe was jullie week? 

Loves Yvet

31 gedachten over “Week 2 | Boyfriend’s birthday, dagje vrij en toetsweek

Geef een reactie

