TAG

The winter wonderland tag

Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. Manon had mijn gevraagd deze in te vullen dus vandaar deze tag. Ik had voor vandaag verder ook geen inspiratie, dus de tag kwam goed uit! Zaterdag komt er trouwens geen artikel online vanwege mijn toetsweek.

tumblr_nhp9yuGfeb1titzlso1_500
1. Wat zijn je favoriete beauty producten in de winter? 
Ik vind het erg belangrijk om mijn lippen en huid goed te verzorgen in de winter, dus vandaar dat een crème en lippen balsem niet kunnen ontbreken. Ik gebruik momenteel een crème van Nivea en een babylips (geel).

2. Wat is het eerste woord dat in je op komt als je denkt aan winterwonderland? Ik denk dat aan kou, sneeuw, gezelligheid, en ijs!
tumblr_nh8oypPCqR1qmlgv3o1_1280

3. Ben je wel eens naar een kerstmarkt of winter fair geweest? Ja, ik ben in de derde klas met school naar de kerstmarkt in Keulen geweest. Verder ben ik ook nog naar de kerstmarkt in Maastricht geweest, die vond ik alleen een beetje te druk!

4. Decoreer jij je huis/kamer in de wintermaanden? Ja, natuurlijk zetten wij thuis de kerstboom op en ik mag hem dan versieren. Mijn vader zet altijd een kerstdorp op en in mijn kamer hang ik lichtjes op en heb ik potjes staan met mini kerstballetjes erin.

5. Wat is jouw favoriete drankje tijdens de wintermaanden? Ik vind warme chocolademelk heel erg lekker, dus vooral warme chocolademelk. Maar als ik eens iets anders wil dan pak ik al snel thee.
tumblr_nhe5v3Thiz1s948w8o1_1280

6. Wat is jouw favoriete kledingstuk in de winter? Ik hou heel erg veel van truien en vooral mijn cropped truien vind ik heerlijk. Ik koop ze dan ook nog eens 3 maten te groot waardoor ze nog lekkerder zitten. Verder vind ik een pyjama ook heel erg lekker in de winter, maar daar ga je natuurlijk niet echt mee naar school, haha!

7. Wat doe je het liefst tijdens de wintermaanden? Het liefst zou ik op wintersport gaan, want ik hou van bergen en het ziet er altijd zo mooi uit. Maar helaas blijf ik elk jaar gewoon thuis, maar dat vind ik vooral films kijken erg leuk om te doen. Niet alleen omdat een film heel leuk kan zijn, maar ook omdat het dan bij ons thuis altijd gezellig is met kaarsjes en wat snacks!

8. Wat is jouw favoriete wintermaaltijd of snack? Ik vind soep altijd heel erg lekker in de winter, want soep is eigenlijk altijd wel goed. Maar als ik een snack moet kiezen dan zijn het oreo’s of cake. Ik ben in de winter namelijk altijd van de zoete snacks en in de zomer van de hartige snacks.
tumblr_mxyxigmsMI1rahk4po1_500

9. Heb je wel eens een sneeuwpop gemaakt? Ja, toen ik klein was deed ik dat altijd met mijn ouders. Vooral als het dan in de avond ging sneeuwen dan gingen we gelijk naar buiten, een stukje lopen en een sneeuwpop maken!

10. Ben je een koukleum of kan je goed tegen de kou? Het ligt er een beetje aan, meestal kan ik wel goed tegen de koud. Maar als ik binnen zit en ik voel tocht dan krijg ik het gelijk koud. Dus binnen een koukleum en buiten goed tegen de kou kunnen dan maar? Haha!

11.Wat heb je altijd al rond de wintermaanden willen doen? Dat heb ik net eigenlijk al deels vertelt, want op wintersport gaan lijkt mij echt heel erg tof! Maar ik zou ook wel naar een warm land toe willen, want ten eerste is dat super lekker en ten tweede maak je dan andere mensen jaloers die in het koude kikkerlandje achterblijven haha!

12. Doe jullie aan kerstcadeautjes? Ja, met mijn ouders en de kant van mijn moeder.
tumblr_nglya1LN2I1r3epayo1_500

13. Welke muziek geeft jouw het ultieme wintergevoel? One Republic of Ariana Grande.

Dit was dan de tag! Hierbij tag ik Rebecca, Vivian en Balou om ook deze tag in te vullen (:

Loves Yvet

16 gedachten over “The winter wonderland tag

  1. Leuke tag! Grappig ook dat je in de winter meer van de zoete en in de zomer van de hartige snacks bent, bij mij is het altijd hetzelfde en ben ik echt meer van het hartige 😉

Geef een reactie

