Geen categorie

Week 1 | Optreden, thuis zijn en oud & nieuw

Vandaag alweer het tweede week-artikel en dit keer in het nieuwe jaar. Daarom wil ik jullie als eerste een heel gelukkig 2015 wensen! Ik hoop dat jullie dit jaar allemaal leuke momenten mogen meemaken! Maar nu snel door met mijn weekje.
foto 2 (3)
Maandag was ik bijna de hele dag thuis aan het leren. Ik had nog maar een weekje voor ik weer naar school moest dus daarom had ik deze week even een vol weekje leren in gepland. Wel ging ik in de avond naar mijn vriendje. Ik bleef daar eten en ’s avonds gingen we naar het optreden van zijn zus’ band. Ze heten ‘The Up’ en gingen hun eerste EP releasen en daar mocht ik bij zijn. Heel erg gezellig en leuke muziek. Ik ging wel eerder naar huis dan de rest, maar dat maakte het niet minder leuk!

Dinsdag was het voor mij een rommeldagje. Ik leerde wat, at een lekkere lunch en ruimde mijn kamer een beetje op. Vlak voor het eten gingen mijn moeder en ik even langs een beddenzaak. Ik sliep al een tijdje niet meer lekker op mijn matras en wilde graag een nieuwe. We vonden er eentje, die super dik is en super zacht ligt! Na het eten ging ik langs mijn tante voor Nederlands. Zij helpt mij altijd een beetje met Nederlands, omdat ik dat heel fijn vind werken. We hebben daarnaast ook nog even lekker gepraat, dus dat was zeker heel erg gezellig!

Woensdag begon weer hetzelfde als dinsdag, dus daar ga ik verder niet op in. Maar om half 5 ging ik richting mijn vriendje, want ik zou daar oud & nieuw gaan vieren. Ik hielp met de voorbereidingen voor de gourmet en we hadden het heel gezellig. Rond een uurtje of 6 kwamen de eerste mensen en rond half 8 gingen we gourmetten. Het eten was lekker en het was heel erg gezellig met iedereen. Na het eten gingen we even op de bank zitten, maar na een tijdje vonden we dat niet zo gezellig, dus gingen we sjoelen. Heel erg leuk, want dat had ik al een tijdje niet meer gedaan! Na ongeveer een klein uurtje sjoelen was het bijna 12 uur en gingen we met ze alle op de bank zitten. Na 12 uur gingen we vuurwerk afsteken en daarna lekker warme chocolademelk drinken. Toen eenmaal iedereen weg was, na ik afscheid van zijn zus, die een half jaar in Canada gaat studeren. Daarna bracht zijn moeder me even naar huis en ging ik lekker slapen.

Vrijdag ging ik eerst naar mijn tante om een gelukkig nieuwjaar te wensen en zij hielp mij even met een onderdeel van m&o, want dat snapte ik niet zo goed. In de namiddag kwam mijn vriendje en gingen we gezellig met mijn ouders zalmpasta eten! De rest van de avond hebben we het heel gezellig gehad en rond een uur of 11 ging hij naar huis.

Zaterdag en zondag heb ik weer lekker gerommeld en geleerd, maar dat is niet zo boeiend om te vertellen denk ik. Helaas is mijn vakantie daarmee wel voorbij, maar we gaan de toetsweek even knallen en daarna is het weer wat rustiger!

Ik wens jullie nog een keer een heel gelukkig 2015 en tot volgende week!

Loves Yvet

11 gedachten over “Week 1 | Optreden, thuis zijn en oud & nieuw

Geef een reactie

