Lifestyle

Wat ik hoop te bereiken in 2015

Ik zag veel bloggers terugblikken op 2014, wat natuurlijk heel erg leuk is. Ik wilde liever naar de toekomst kijken en bedenken wat ik in 2015 nou allemaal wil bereiken of nog wil doen. Dus vandaag  ga ik dat met jullie bespreken!
tumblr_nhccujww7n1svg1poo1_500
1. Overgaan. Misschien is dit voor veel mensen een rare titel voor mijn nummer 1 doel, maar ik wil heel graag overgaan dit jaar. Ik ben vorig jaar blijven zitten en baalde daar heel erg van aangezien ik tot de laatste toetsweek heel hard had gewerkt. Nu heb ik er wel vrede mee, aangezien ik dit jaar super lieve nieuwe vriendinnen heb gemaakt, waar ik super blij mee ben. Tot nu toe ziet het er heel erg goed uit, dus ik hoop dat dat zo blijft tot het einde van het jaar.

2. Een nieuwe lens kopen. Ik wil al sinds de zomervakantie (2014) met een lens in mijn hoofd en die is er niet uit te halen. Ik heb dus geld gekregen voor kerst en ben van plan eind januari de nieuwe lens aan te schaffen. Ik wil deze graag om mooiere vakantie foto’s te kunnen maken, want ik had problemen ermee dat ik niet ver genoeg kon inzoomen. Als de lens aangeschaft is, schrijf ik er een artikeltje over.

3. Op vakantie met mijn vriend. Vorig jaar wilde ik al heel graag met mijn vriend op vakantie, helaas is dat niet gelukt. Dit jaar wil ik dus wel met hem op vakantie. Het lijkt me gewoon super leuk en gezellig om met hem ergens heen te gaan!

4. Meer genieten van leuke dingen. Het jaar 2014 ging zo snel, dat ik soms vergat te genieten van de leuke dingen die ik deed. Daarom wil ik er meer op gaan letten om zoveel mogelijk van leuke, maar ook kleine, dingen te genieten.

5. Weer naar Londen gaan. Hier kijk ik misschien wel het meeste naar uit, want ik ga weer naar Londen. Ik had eerst voor Parijs gekozen, maar kreeg daarna heel erg veel spijt. Ik had dus gevraagd of ik nog naar Londen zou kunnen en dat kon! Dus ik kan niet wachten tot ik weer in deze geweldige stad ben!

6. Naar Oostenrijk gaan. Ik ga weer naar Oostenrijk met mijn ouders (en vriend en oma). Ik heb daar ook heel erg veel zin in, want Oostenrijk voelt als thuis komen, ik hou gewoon van alles wat er in dat land is!

7. Erachter komen wat ik heb. Ik hoop dat we er eindelijk achter gaan komen wat ik heb. Ze denken dat er een zenuw klem zit en daarom moet ik naar de neuroloog. Zelf denk ik dat er iets anders is, aangezien ik vrijwel pijn in mijn hele lichaam heb, maar we gaan het allemaal zien.

8. 18 worden. Dit gaat hoogstwaarschijnlijk wel gebeuren haha! Tenzij ik overlijd, maar daar gaan we maar niet vanuit! Waarschijnlijk ben ik weer jarig op vakantie en gaan we naar Salzburg, net zoals vorig jaar. Ik vind het altijd leuk om mijn verjaardag op vakantie te vieren!

Ik hoop dat al deze dingen gebeuren of dat ik alle dingen met veel plezier ga beleven. Ik heb in ieder geval super veel zin in 2015 en alle mooie dingen die het jaar gaan brengen!

Wat hopen jullie dat 2015 brengt?

Loves Yvet

13 gedachten over “Wat ik hoop te bereiken in 2015

  1. Wat een mooi lijstje! Er achter komen wat je hebt is echt een van de mooiste dingen die zouden kunnen gebeuren. Zelf kan ik er echt over mee praten helaas. Al 10 jaar heb ik altijd pijn (voornamelijk in mijn benen), en niemand weet wat het is. Al tig onderzoeken gehad, van een EMG tot een mri van de volledige rug, hersenen, nog een EMG en ga zo maar door. Ook helaas al verschillende misdiagnoses gehad waardoor ik nog niet veel wijzer ben helaas. Momenteel hebben ze wel iets in gedachten. Daarvoor een DNA onderzoek gehad en daarvan krijg ik hopelijk eind januari de uitslag. Ik hoop dat ook jij dit jaar eindelijk te horen krijgt wat je hebt, want altijd pijn hebben is geen pretje.

    Liefs,

  2. Wat een mooie lijst! Een hoop positieve dingen en dat is ook belangrijk als het wat minder gaat. Hopelijk kom je er snel achter wat je hebt, lijkt me echt vervelend om pijn te hebben en niet weten wat het kan zijn. Succes!

  3. Wat vervelend dat je niet weet wat je precies hebt… ik had in september een hersenbloeding dus ben ook erg vaak langs de neuroloog geweest, moest een operatie ondergaan en het was allemaal zo eng, maar gelukkig ben ik er nog 🙂

Geef een reactie

