Beauty

The Body Shop Squeaky-Clean Scrub

Het is alweer een tijdje terug dat ik naar Oberhausen ben geweest, maar ik kwam laatst een product tegen die ik nog niet met jullie had gedeeld. Het product vind ik zo ontzettend fijn en ik baal dan ook dat ik het nog nergens in Nederland ben tegen gekomen. Toch wilde ik dit product met jullie delen, zodat jullie hem misschien ook kunnen ontdekken als je in Duitsland/Oostenrijk bent!


DSC_4615Het product waar ik het over ga hebben, is van ‘the Body Shop’. En dan zal je denken ‘dat hebben ze toch ook in Nederland?’. Ja, dat dacht ik ook, maar dit product staat niet op de site en heb ik ook nog nergens in een winkel hier in Nederland gezien. Heel erg balen want het is een erg fijn product. Het is de Squeaky-Clean Scrub. Een scrub voor het gezicht en wat voor een! Deze scrub doet echt wonderen voor je huid. Al mijn onzuiverheden zijn na gebruik minder groot en minder rood. Ook zijn de scrub deeltjes niet heel groot, maar juist heel erg fijn en klein.

DSC_4618
De ingrediënten voor de mensen die daar geïnteresseerd in zijn. Zelf let ik niet op ingrediënten, dus ik zou niet kunnen vertellen of het heel goed voor je huid is of niet. Maar voor mij werkt deze scrub echt heel erg goed, dus ik vertrouw er maar op dat mijn huid niet beschadigd wordt.

DSC_4625
En als laatste een foto van de substantie. Zoals je kunt zien, zitten er vooral kleine scrub deeltjes in. Dit vind ik heel erg fijn voelen op mijn huid. Wel tintelt het product een beetje, nadat je hem hebt aangebracht. Ik hou daar zelf wel van, maar ik snap dat sommige mensen dat niet fijn vinden. Die mensen kunnen dit product dus beter laten liggen en voor de wash gaan uit de Tea Tree lijn.

Zelf ben ik heel erg te spreken over dit product. Ik gebruik hem ongeveer 1 à 2 keer in de 2 weken, ligt eraan hoe onzuiver mijn huid is. Ik heb hem nu al drie maanden, maar er is nog maar een klein laagje uit. Daarom is hij ook nog eens zuinig in gebruik!

Hebben jullie al eens van dit product gehoord?

Loves Yvet

11 gedachten over “The Body Shop Squeaky-Clean Scrub

  1. Hij klinkt wel heel fijn, alleen weet ik niet of het wat voor mijn gevoelige huid zal zijn, die reageert al snel ergens op! Wel jammer dat hij niet hier verkrijgbaar is!

Geef een reactie

