Lifestyle

Week 52 | Dagje Rijksmuseum, Kerst en Leren

Ik wil vanaf deze week, elke week de week met jullie bespreken. Ik vind het namelijk zo fijn om even alles op een rijtje te zetten en alle leuke en minder leuke momenten met jullie te delen. Ik kreeg laatst ook zulke lieve reacties op mijn, best wel persoonlijke, artikel. Dat deed me heel erg goed, dus vandaar dat ik heel erg positief ben over dit artikel en nieuw onderdeel op mijn blog. Want het betekent namelijk dat ik nu op dinsdag, zaterdag en zondag een artikel online zet! Aangezien ik niet langer kon wachten, begin ik er gewoon mee in de laatste week van 2014!
foto 1 (2)
Maandag, 22 december, ben ik samen met mijn opa, oma en vriendje naar het Rijksmuseum geweest. We wilde eigenlijk naar Artis, maar aangezien we in het winderige en regenachtige Nederland wonen, hebben we dat verplaats naar een andere keer. Toch wilde mijn opa en oma iets met mijn vriendje en mij doen, dus vandaar dat we naar het Rijksmuseum gingen. Toen we er ook nog achter kwamen dat mijn vriendje en ik gratis waren, was het nog meer bevestigd dat we daar heen zouden gaan. We hebben het uiteindelijk vol gehouden tot 3 uur en zijn daarna nog even de stad in gegaan. Ik kocht nog twee bruisballen bij de Lush en daarna hebben we gezellig wat gegeten! Al met al een heel leuk dagje (:
foto 2 (2)
Woensdag, kerstavond, kookte ik voor mijn ouders. Ik kookte een gerecht van Frances (Foodgloss), namelijk het stoofpotje met kikkererwten. Mijn ouders vonden het heel erg lekker, dus dat maakte mij blij. De rest van de avond heb ik lekker youtube filmpjes gekeken en blogs gelezen met One Direction op de achtergrond. Ik vind het liedje ‘Spaces’ trouwens echt een ultiem kerstgevoel geven! De volgende dag, Eerste Kerstdag, spendeerde ik in de middag bij mijn oma (mama’s kant). In de avond ging ik lekker eten bij mijn opa en oma (automatisch papa’s kant). Heel erg gezellig allemaal! Tweede kerstdag bracht ik door bij mijn vriendje, samen met zijn ouders en zus! We aten gezellig wat en in de avond bleef ik slapen, heel erg gezellig. Ik hou toch zoveel van kerst, vanwege al die gezelligheid ❤

Helaas, moest ik deze week ook leren. Na de vakantie heb ik toetsweek en dan is het wel handig als je leert. Maar gelukkig ken ik het meeste al en heb ik niet echt stres. Ik heb nu twee weken en dat is heel erg fijn. Ik heb de eerste dag van de toetsweek ook vrij, dus dan kan ik ook nog even goed leren. Maar ik heb er vertrouwen in, dus het komt vast goed.

Voor de rest heb ik een beetje geluierd en vooral veel muziek geluisterd. Wat mij trouwens heel erg verbaasde is dat Queen niet meer op nummer één staat in de Top 2000. Ik vind dat wel jammer, want dat was ik al die jaren gewend. Gelukkig staat er nu niet iemand op één die ik niet leuk vind, dus dat is gelukkig fijn!

Hoe was jullie kerst?

Loves Yvet 

11 gedachten over “Week 52 | Dagje Rijksmuseum, Kerst en Leren

  1. wauw ziet eruit als een fijne week! 🙂 en haha ja ik vind het tof dat er een andere nummer een is!! 🙂 altijd weer dezelfde … 😛 en mijn kerst was wel tof!! 🙂 de tijd gaat altijd zo snel voorbij 😦

Geef een reactie

