Winactie

Winnaar Winactie

Ik deed laatst een winactie en tot mijn verbazing deden er best veel mensen mee. Ik vond het heel erg leuk om even een korte winactie te doen, maar er komen zeker nog meer winacties aan volgend jaar. Dit keer was het dus een kleine en korte winactie, omdat ik nog even snel iets weg wilde geven voordat het alweer 2015 zou zijn. Dus vandaar de korte winactie!

Er deden 6 mensen mee met de winactie en ik had eigenlijk verwacht dat het er minder zouden zijn. Maar altijd leuk als er redelijk wat mensen meedoen! De mensen die mee deden zijn:
– Caroliendegraaf
– Lisa
– Hilly
– Dailyjennn
– Mylifeaskarlijn
– Sandra

Ik kan natuurlijk maar 1 iemand blij maken met de nagellakjes en om het zo eerlijk mogelijk te laten zijn heb ik de winnaar met een random name picker gekozen! (http://www.miniwebtool.com/random-name-picker/) En dan nu de winnaar:
Dailyjennn!
Ik stuur je een mailtje en dan krijg je binnenkort de nagellakjes thuis gestuurd! Ik vond het heel erg leuk om deze winactie te doen, maar niet getreurd voor de rest. Want er komt snel weer een winactie!

Loves Yvet

9 gedachten over “Winnaar Winactie

Geef een reactie

